2060,25 zł
24 - 25 mar 2025
Online
Termin niedostępny

First Time Manager – fundamenty roli lidera

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

24 - 25 mar 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Iwona Firmanty
Logo
Marta Orzeł
Logo
Aneta Ropek

Dodatkowe informacje
Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać). Przygotuj sobie notatnik oraz długopis. Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Szkolenie ma na celu kompleksowe przygotowanie uczestników do roli lidera, stratega i szefa zespołu. Pomaga rozwinąć umiejętności zarządzania zespołem, motywowania pracowników oraz budowania atmosfery współpracy w firmie. Uczestnicy zyskują wiedzę i praktyczne narzędzia umożliwiające efektywne zarządzanie oraz realizację celów strategicznych organizacji.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Szkolenie dedykowane jest:

  • Osobom przygotowującym się do roli menedżera.
  • Pracownikom awansującym na stanowiska kierownicze (np. przechodzącym z roli współpracownika do roli szefa).
  • Nowym liderom, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności zarządzania zespołem.

Moduł I. Rola lidera – co oznacza awans na stanowisko kierownicze?

  • Osobiste „why” (dlaczego chcę być/jestem szefem) i koncepcja Simon Sinek. Zasady budowania autentyczności.
  • Rola szefa – blaski i cienie, czyli na co należy się przygotować?
  • Rola i odpowiedzialność szefa. Moja odpowiedzialność – zawodowy i osobisty punkt widzenia, a oczekiwania pracodawcy.
  • Co buduje autorytet lidera? – case study.
  • Jak budować siłę psychologiczną i pewność siebie?

Moduł II. Zarządzanie zespołem – od czego zacząć?

  • Exposé kierownika (celowość i wskazówki dotyczące jego wykonania) wraz z zestawem porad dla osób nowych w firmie i osób awansujących z zespołu. Arkusz lidera.
  • Rola szefa, a role członków zespołu (komunikowanie celów stanowiskowych członkom zespołu).
  • Przywództwo sytuacyjne według K. Blancharda (style zarządzania a etap rozwoju pracownika). Analiza własnych zespołów.
  • Jak dopasować odpowiedni styl zarządzania do pracownika?
  • Jak zbudować dobre zespoły? – długoterminowe działanie zapobiegające dysfunkcjom zespołowym (P. Lencioni).

Moduł III. Zarządzanie zadaniami

  • Podstawowe zasady priorytetyzacji zadań własnych i zadań wspierających zespół (matryca D. Eisenhowera).
  • Jednominutowy menedżer spotyka małpę, czyli jak nie zabierać pracy swojemu zespołowi.
  • Cele długoterminowe, złożone i trudne – SMARTny cel – jak przygotować się do procesu delegowania zadań?
  • Rozmowa delegująca – arkusz lidera.

Moduł IV. Komunikacja z zespołem i jednostką

  • Dlaczego nie możemy zrezygnować z komunikacji?
  • Model DISC w praktyce komunikacyjnej z zespołem i jednostką (dobre praktyki). Ścieżki dostępu.
  • Ścieżki dostępu – jak dopasować komunikację do odpowiedniego typu?
  • Udzielanie informacji – zasady informacji zwrotnej – feedback czy feedforward (dobór metod do sytuacji, arkusz lidera)
  • Rozmowa coachingowa i rozmowa o problemie.

Moduł IV. Osobista strategia lidera

  • Cotygodniowy przegląd.
  • Osobista strategia lidera (o czym szef musi pamiętać, co planować i weryfikować?).
  • Trudne sytuacje oraz skutki zaniechań liderskich.
  • Warsztaty praktyczne z ćwiczeniami na bazie przykładów uczestników.
  • Dyskusje i panele tematyczne.
  • Analiza przypadków (case studies).
  • Wykłady i ćwiczenia praktyczne w oparciu o cykl Kolba.
  • E-konsultacje z trenerem po zakończeniu szkolenia.

Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia kursu w Human Skills.

Wiedza:

  • Kluczowe aspekty roli lidera i szefa.
  • Zasady tworzenia exposé kierownika.
  • Reguły skutecznej komunikacji z zespołem.
  • Zasady delegowania i monitorowania zadań.
  • Metody zarządzania zespołem i budowania jego potencjału.

Umiejętności:

  • Przyjmowanie odpowiedzialności za obowiązki kierownicze.
  • Skuteczna komunikacja w oparciu o model DISC.
  • Prowadzenie dialogu z pracownikami i spotkań zespołowych.
  • Budowanie osobistej strategii lidera.
  • Zarządzanie i motywowanie zespołu w dynamicznym środowisku pracy.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie atmosfery współpracy w zespole.
  • Wzmacnianie relacji z pracownikami poprzez otwartą komunikację.
  • Umiejętność podejmowania decyzji w niepewnych warunkach.
  • Zarządzanie zmianą w organizacji.
  • Rozwój empatii i zrozumienia dla potrzeb pracowników.

Pozostałe korzyści:

  • Dostęp do wysokiej jakości materiałów szkoleniowych.
  • Rozwój warsztatu lidera w praktycznym i nowoczesnym kontekście.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
6 cze 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training