1943,40 zł
10 - 11 lut 2025
Warszawa

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

10 - 11 lut 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

14 godz.

Prowadzący:

Logo
Agnieszka Olejnik

Cena:
netto:

1943,40 zł
1580,00 zł

Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.

„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.

Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:

- Wspaniale pan dzisiaj grał!

- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.

- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”

Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.

Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.

  • Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?
  • Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?
  • Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?
  • Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?
  • Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?
  • Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?
  • Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?
  • Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?
  • Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanychz efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi,
  • umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji,
  • poznanie technik zadawania efektywnych pytań,
  • nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną,
  • nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji,
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych w relacjach interpersonalnych,
  • odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi,
  • zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej.

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI

  1. Czy można się nie komunikować?
  2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
  3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne - jak je pokonywać

MODUŁ II. AUTOPREZENTACJA I KOMUNIKACJA NIEWERBERBALNA JAKO KOMUNIKAT

  1. Wiarygodność zawodowa - budowanie wizerunku profesjonalisty
  2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
  3. Rola wizerunku w życiu zawodowym
  4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku - budowanie zawodowego autorytetu
  5. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych
  6. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie / informacje / intencje
  7. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego

MODUŁ III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ

  1. Anatomia wypowiedzi - „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
  2. Mówienie - prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca - odbiorca
  3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
  4. Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich
  5. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji - czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
  6. Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”

MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE

  1. Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem
  2. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji 
  3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania - pytania coachingowe
  4. Korzyści z zadawania pytań
  5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
  7. 4 rodzaje powodów dla których rozmowy się nie udają
  8. 4-ro stopniowy model rozmowy
  9. 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy
  10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań

MODUŁ V. EMOCJE

MODUŁ VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH 

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować