MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO SPRZEDAWCY
- Osobowościowy test autoanalizy
- ,,Przekonaj mnie’’ - gra sprzedażowa
- Indywidualna informacja zwrotna
- Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
- Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
MODUŁ II. ZAPOBIEGAM ODMOWIE I UZYSKUJĘ ZGODĘ KLIENTA PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
- Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
- Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
- Podczas spotkania bezpośredniego
- Podczas rozmowy telefonicznej
3. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie
- zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
- przekonywania
- argumentowania
- zapobiegania konfliktom
- zapobiegania odmowie
- reagowania na Konflikt
- motywowania do zakupu
- zamykania sprzedaży
MODUŁ III. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO CZEGOŚ CZEGO NIE CHCĘ’’
- Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
- Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy
- Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów
- Scenki warsztatowe
MODUŁ IV. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE NIE BĘDĘ NIĄ ZAINTERESOWANY.’’
- Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
- Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
- Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów
- Scenki warsztatowe
MODUŁ V. JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
- Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
- Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
- Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
MODUŁ VI. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
- Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
- Model: Cecha - Zaleta - Korzyść - Dowód
- Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
- Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
MODUŁ VII. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
- Podłoże obiekcji Klientów
- Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
- Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
- Scenki warsztatowe
MODUŁ VIII. TRUDNY KLIENT
- Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
- Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
- Gry i manipulacje Klientów
- Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
- Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
- Ewaluacja szkolenia