1943,40 zł
11 - 12 sie 2025
Gdańsk

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

11 - 12 sie 2025

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Agnieszka Nowicka-PrzyborskaTrener

Cena:
netto:

1943,40 zł
1580,00 zł

Pozostałe terminy:

Asystentka Zarządu/Sekretarka powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu/Sekretarki, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie polecamy dla:

  • Asystentek personalnych
  • Asystentek kadry zarządzającej
  • Sekretarek

MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE

  1. Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji
  2. Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska)
  3. Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?
  4. Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę
  5. Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż)
  6. Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników

MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY

  1. System identyfikacji wizualnej
  2. Logo. Strona internetowa
  3. Dbałość o wizerunek firmy w internecie
  4. Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy
  5. Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
  6. Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU

  1. Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby
  2. Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych
  3. Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości
  4. Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania
  5. Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych
  6. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników

MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU

  1. Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów
  2. Przygotowanie harmonogramu spotkania
  3. Przygotowanie sali i jej wyposażenia
  4. Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point
  • Korzystanie z szablonów
  • Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców
  • Optymalizowanie obrazów
  • Prezentowanie danych na slajdach
  1.  Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?

MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

  1. Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
  2. Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami
  3. Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
  4. Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona
  5. Planowanie zadań własnych i przełożonego
  6. Przygotowanie podróży przełożonego

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA

  1. Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej
  2. Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon
  3. Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji
  4. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych
  5. Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników
  6. Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej
  7. Etykieta w korespondencji e-mailowej

MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  1. Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
  2. Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
  3. Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
  4. Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie
  5. Wręczanie kwiatów i prezentów
  6. Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
  7. Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach
  8. Mowa ciała w pracy
  9. Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

Opiekun szkolenia:

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452

12 399 41 92

kszypowska@avenhansen.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Pozostałe korzyści:

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem
  • Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu
  • Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
28 lip 2025
14 godz.
Gdańsk
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski