AVENHANSEN - wizytówka

Logo firmy

Jesteśmy dużą, bardzo dobrze zorganizowaną firmą szkoleniowo-doradczą. Dzięki bardzo licznej kadrze trenerskiej potrafimy sprostać różnym wyzwaniom i różnym potrzebom naszych Klientów.

Jesteśmy w stanie bez trudu zapewnić kompleksową, rozbudowaną ofertę logistyczną (przejazdy, hotele, katering, atrakcje około-szkoleniowe) dzięki posiadaniu biura handlowo-organizacyjnego. Nasze materiały są bardzo dobrej jakości, drukowane i bindowane na własnych maszynach. Pracujemy codziennie minimum 9 godzin, dla zapewnienia naszym Klientom pełnej, profesjonalnej obsługi. Podczas realizacji szkoleń, pełnimy 24-godzinny dyżur, aby zapewnić stałą opiekę i pomoc nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Zawsze zapewniamy naszym Klientom maksimum komfortu. Najwyższa jakość na każdym etapie realizacji szkoleń jest dla nas priorytetem.

Misja AVENHANSEN

Zwiększenie wartości Organizacji poprzez zwiększenie wartości pracownika, dzięki indywidualnie dobranym narzędziom dydaktycznym, przy jednoczesnym stworzeniu dogodnych warunków do zdobywania wiedzy i doskonalenia umiejętności niezbędnych w środowisku zawodowym.

 Dbamy o najwyższą jakość oferowanych przez nas usług

  • Nasze szkolenia kadr obejmują wszystkie najważniejsze profile stanowisk funkcjonujące w każdej firmie. 
  • Organizujemy szkolenia pracowników na najwyższym poziomie.
  • Szkolimy z prawa, negocjacji, finansów, zarządzania, marketingu, sprzedaży, komunikacji, autoprezentacji.
  • Doradzamy i pomagamy.
  • Jesteśmy po to, aby ułatwić Państwu życie, aby sprawić, że kontakt z firmą szkoleniową będzie spełnieniem Państwa oczekiwań.
  • Gwarantujemy opiekę nad realizacją szkolenia, wyjazdu, zakwaterowania, atrakcji okołoszkoleniowych.
  • Dobieramy najlepszych trenerów do realizacji powierzonych nam zadań.
Logo
Adrianna Zbińska
Logo
Agnieszka Olejnik
Logo
Aleksandra Chrapko
Logo
Katarzyna Poleszak-Jakubowska
Logo
Maciej Leszczyński
Logo
Małgorzata Cużytek
Michał Jagodziński
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN