549,00 zł
8 gru 2025
Online

Efektywna komunikacja w zespole i nie tylko

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

8 gru 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

8 godz.

Cena:

549,00 zł

Pozostałe terminy:

Szkolenie ma na celu rozwój umiejętności skutecznej komunikacji w pracy zespołowej i codziennych relacjach. 

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie dedykowane:

  • Pracownikom różnych branż i zespołów
  • Kadrom zarządzającym i liderom zespołów
  • Osobom chcącym poprawić efektywność komunikacji

Moduł I: Bariery i trudności w komunikacji

  • Identyfikacja pułapek komunikacyjnych
  • Techniki eliminowania błędów
  • Zasady efektywnej komunikacji w zespole

Moduł II: Style komunikacji

  • Diagnoza własnego stylu komunikacyjnego
  • Charakterystyka różnych stylów i sposoby dostosowania przekazu
  • Metody skutecznej komunikacji w zespole

Moduł III: Aktywne słuchanie

  • Narzędzia pokazujące zaangażowanie w rozmowę
  • Techniki zadawania pytań i prowadzenia dialogu
  • Parafraza, odzwierciedlenie werbalne i niewerbalne

Moduł IV: Informacja zwrotna i podsumowanie

  • Przekazywanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
  • Różnica między informacją pozytywną a konstruktywną
  • Tworzenie indywidualnego planu wdrożenia poznanych narzędzi
  • Interaktywne warsztaty
  • Ćwiczenia praktyczne (gry zespołowe, symulacje)
  • Analiza przypadków i dyskusje
  • Autodiagnoza stylu komunikacji

Wiedza:

  • Bariery i mechanizmy komunikacyjne
  • Rozpoznawanie i dostosowanie stylu komunikacji
  • Zasady aktywnego słuchania i informacji zwrotnej

Umiejętności:

  • Skuteczne formułowanie i odbiór komunikatów
  • Dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy
  • Aktywne słuchanie i konstruktywna informacja zwrotna

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji w zespole
  • Świadome zarządzanie komunikacją
  • Skuteczna współpraca i rozwiązywanie konfliktów

Pozostałe korzyści:

Korzyści dla uczestników i organizacji

  • Lepsza jakość komunikacji i współpracy w zespołach
  • Zwiększenie efektywności pracy i osiągania celów
  • Redukcja nieporozumień i błędów komunikacyjnych
  • Poprawa atmosfery i relacji w organizacji

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
15 maj 2025
14 godz.
Gdańsk
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN