Darmowe
Do ustalenia
Online

Mindfulness w rozwoju osobistym i zawodowym

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Cena:

Darmowe

Celem kursu jest przedstawienie najważniejszych zagadnień, ćwiczeń i możliwości ich wykorzystania związanych z mindfulness i self-compassion.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs "Mindfulness w rozwoju osobistym i zawodowym" przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą zgłębić tematykę mindfulness, czyli uważności oraz nauczyć się, jak wprowadzić praktykę uważności do swojej codzienności w różnych sferach – osobistej, szkolnej czy zawodowej.

Zapraszamy do udziału w 15 lekcjach tematycznych, które są pogrupowane w tzw. moduły. W każdym tygodniu uczestnik będzie miał dostęp do jednego modułu, składającego się zazwyczaj z dwóch lekcji. Tematy, jakie będziemy podejmować w kursie to między innymi podstawy praktyki uważności, związki uważności z myślami, emocjami i ciałem, wykorzystanie mindfulness w obszarze rozwoju osobistego, kontaktów interpersonalnych, bliskich związków i pracy zawodowej.

  • Lekcje tematyczne
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Testy sprawdzające wiedzę
  • Zadania wzajemnej oceny

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uczestnik otrzymuje:

Zaświadczenie o ukończeniu kursu. Aby zaliczyć kurs, należy uzyskać przynajmniej 75% punktów.

Wiedza:

  • Znajomość podstaw i historii uważności.
  • Zrozumienie związku między uważnością a myślami, emocjami i działaniem.
  • Wiedza na temat wpływu uważności na zdrowie.
  • Znajomość technik uważności stosowanych w komunikacji interpersonalnej.
  • Zrozumienie zastosowania mindfulness w kontekście zawodowym.

Umiejętności:

  • Umiejętność praktykowania uważności w codziennym życiu.
  • Zdolność do zarządzania stresem i emocjami.
  • Umiejętność poprawy relacji interpersonalnych poprzez mindfulness.
  • Stosowanie technik self-compassion w życiu osobistym i zawodowym.
  • Wykorzystanie mindfulness w kontekście rozwoju zawodowego.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy nad własnym rozwojem osobistym.
  • Umiejętność nawiązywania głębszych i bardziej autentycznych relacji.
  • Świadomość znaczenia uważności w codziennym funkcjonowaniu.
  • Zdolność do krytycznego myślenia i samorefleksji.
  • Umiejętność wspierania innych w praktykowaniu uważności.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Kluczowe kompetencje trenera wewnętrznego

Offer image
649,00 zł
14 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Trener to osoba odpowiedzialna za rozwój kompetencji innych osób, co za tym idzie pełni jednocześnie wiele istotnych ról. Każda z nich wymaga od niego wysoko rozwiniętych specyficznych kompetencji i cech, dzięki którym trenerska praca jest w pełni efektywna.Trener wewnętrzny ma na sobie jeszcze większą odpowiedzialność: musi dbać nie tylko o adekwatność, kształt procesów rozwojowych i ich organizację; odpowiada nie tylko za przebieg szkolenia lub warsztatu, które realizuje, ale również pośrednio za wdrożenie zmian, które podczas tych szkoleń czy warsztatów zostały zainicjowane.Szkolenie, które Państwu proponujemy wychodzi naprzeciw najważniejszym rolom, które trener wewnętrzny pełni w organizacji i podnosi na wyższy poziom kompetencje związane z projektowaniem, realizowaniem szkoleń i warsztatów, ale także wdrażaniem wypracowanych zmian. Teoretyczne treści związane z uczeniem ludzi dorosłych czy dynamiki procesu grupowego znajdą wyraz w praktycznych działaniach Uczestników szkolenia, które zwieńczone zostanie próbką szkoleniową każdego z nich i informacją zwrotną.Cel szkolenia: Podniesienie kompetencji trenerskich wynikających z pełnionych ról w organizacji Zdobycie wiedzy dotyczącej specyfiki uczenia się ludzi dorosłych oraz dynamiki procesu grupowego Nabycie umiejętności budowania efektywnych programów i ćwiczeń szkoleniowych Przejście treningu umiejętności trenerskich i uzyskanie informacji zwrotnej
Logo firmy
Sedno Training