2312,40 zł
7 - 8 sie 2025
Kraków

AI w biznesie. Wprowadzenie do praktycznych zagadnień wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju Twojej firmy

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

7 - 8 sie 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Maciej Węgłowski

Cena:
netto:

2312,40 zł
1880,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Cele szkolenia:

Zrozumienie podstaw AI:

  • Uczestnicy zdobędą solidne podstawy teoretyczne dotyczące AI, uczenia maszynowego i głębokiego uczenia, co pozwoli im lepiej rozumieć możliwości i ograniczenia tych technologii

Poznanie praktycznych zastosowań AI:

  • Uczestnicy poznają konkretne przypadki użycia AI w różnych dziedzinach biznesu, takich jak obsługa klienta, marketing, sprzedaż i zarządzanie zasobami ludzkimi

Nabycie umiejętności praktycznych:

  • Uczestnicy będą mieli okazję do pracy z narzędziami AI, co pozwoli im na praktyczne zrozumienie, jak można wykorzystać AI do automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych

Zrozumienie jak wdrażać AI:

  • Uczestnicy nauczą się, jak rozpocząć pracę z AI, jak wybrać odpowiednie narzędzia, jak integrować AI z istniejącymi systemami oraz jakie są najlepsze praktyki w implementacji AI

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Menedżerowie oraz wszyscy zainteresowanie tematyką wsparcia biznesu dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji.

PODSTAWY AI I ZASTOSOWANIA W BIZNESIE (1 dzień)

MODUŁ I. WPROWADZENIE DO AI

  • Test sprawdzjący znajomość pojęć AI uczestników
  • Quiz. Prawda czy fałsz. Czym jest, a czym nie jest AI
  • Czym jest sztuczna inteligencja i jakie są jej podstawowe zastosowania w pracy i życiu codziennym?
  • Praktyczne przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych branżach I w różnych biznesowych sytuacjach
  • 3 kluczowe obszary zastosowania AI w biznesowej praktyce:
  • uczenie maszynowe,
  • języka naturalny NLP,
  • automatyzacja procesów RPA.

MODUŁ II. AI W PRAKTYCE BIZNESOWEJ

  • Przegląd Narzędzi AI Dostępnych na Rynku
  • Krótkie demo wybranych narzędzi AI

MODUŁ III. AI W PRAKTYCE BIZNESOWEJ. PRACA Z NARZĘDZIAMI

  • Komunikacja i tworzenie treści
  • CHAT GPT, MIDJOURNEY i inne
  • Adycja i tworzenie multimediów
  • ELEVEN LABS, RUNWAY, D-ID i inne
  • Produktywność i automatyzacja
  • GAMMA, CONVERTIO, SUBMEGIC

MODUŁ IV. WARSZTATY PRAKTYCZNE

  • Praca z narzędziami AI
  • Uczestnicy pracują z prostymi narzędziami AI
  • Dyskusja
  • Jakie są wyzwania? Jakie są możliwości?

IMPLEMENTACJA AI I PRZYSZŁOŚĆ (2 dzień)

MODUŁ V. IMPLEMENTACJA AI W ORGANIZACJI

  • Jak rozpocząć pracę z AI w Twojej firmie?
  • Twoje cele i obszary usprawnień
  • Wyzwania i zagrożenia
  • Wybór narzędzi

MODUŁ VI. PRZYSZŁOŚĆ AI I TRENDY

  • Najnowsze trendy i innowacje w AI
  • Przegląd najnowszych osiągnięć i trendów
  • AI a przyszłość pracy
  • Jak AI zmienia rynek pracy i jakie nowe role zawodowe się pojawiają

MODUŁ VII. PODSUMOWANIE I DYSKUSJA

  • Podsumowanie kluczowych wniosków
  • Co najważniejsze, co należy zapamiętać
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja o przyszłych kierunkach rozwoju AI w biznesie

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków

Opiekun szkolenia:

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452

12 399 41 92

kszypowska@avenhansen.pl

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia szkolenia

Pozostałe korzyści:

Zwiększenie konkurencyjności:

  • Uczestnicy zdobędą wiedzę, która pozwoli ich firmom na wykorzystanie AI do zwiększenia efektywności, redukcji kosztów i stworzenia innowacyjnych produktów i usług

Rozwój umiejętności:

  • Uczestnicy nauczą się, jak praktycznie wykorzystywać narzędzia AI, co zwiększy ich wartość na rynku pracy i pozwoli na lepsze wykorzystanie ich potencjału w organizacji

Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI:

  • Uczestnicy zrozumieją, co AI może zrobić, a czego nie może, co pozwoli na realistyczne planowanie projektów i unikanie typowych pułapek związanych z nadmiernymi oczekiwaniami

Sieć kontaktów:

  • Szkolenie będzie okazją do nawiązania kontaktów z innymi profesjonalistami zainteresowanymi AI, co może prowadzić do wymiany wiedzy, doświadczeń i potencjalnej współpracy

Przygotowanie na przyszłość:

  • Uczestnicy będą lepiej przygotowani do zmian na rynku pracy spowodowanych postępem w dziedzinie AI i będą mogli aktywnie kształtować przyszłość swojej kariery zawodowej

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
16 paź 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN