1943,40 zł
4 - 5 sie 2025
Gdańsk

Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 - 5 sie 2025

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Cena:
netto:

1943,40 zł
1580,00 zł

Pozostałe terminy:

Ile razy wściekałeś się na siebie siedząc cicho w kącie kiedy inni mówią i zbierają brawa oraz poparcie dla swoich pomysłów? Dobrze mówiąc możesz awansować, sprzedawać, przekonywać i motywować. Twoja praca – jak większości ludzi w dzisiejszym świecie – wymaga prezentowania raportów, ofert handlowych, nowych idei, pomysłów, lub odzyskania kontroli w sytuacji kryzysowej? Jeśli tak, z pewnością to szkolenie pomoże ci zainspirować słuchaczy i zyskać przewagę biznesową.

Szkolenie prowadzone przez poruszającego mówcę, skutecznego nauczyciela biznesmenów, szefów, trenerów, przygotowuje wielopłaszczyznowo do prowadzenia prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych. To co zdecydowanie wyróżnia szkolenie, to indywidualne podejście do potrzeb i specyfiki pracy każdego uczestnika oraz nieszablonowe formy pracy, m.in. formy dramowe. 

Oto cała prawda na temat sztuki mówienia - obecny świat biznesu chce żebyś go przekonał i nie daje Ci żadnej taryfy ulgowej, bowiem chętnych do zdobycia tego na czym im zależy jest bardzo wielu. Po wygraną sięgną tylko Ci, którzy będą potrafili DOKONYWAĆ ZMIAN W ŚWIADOMOŚCI słuchaczy. Tylko tyle … Co zrobić, żeby tak było?

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Szkolenie polecamy dla:

  • osób prowadzących prezentacje biznesowe przed klientem, członkami zarządu, zespołem, działem
  • osób, które chcą wzmocnić siłę oddziaływania i wyrazistość swoich wystąpień
  • osób, które mówią do swoich zespołów o wizji, wartościach, celach
  • osób, które doświadczają różnego rodzaju trudności i blokad podczas wystąpień
  • osób, które maja poczucie, że nie są słuchane przez innych
  • osób występujących na konferencjach, przed dużym audytorium
  • osób chcących pracować nad swoim wizerunkiem

MODUŁ I. ODBLOKUJESZ WSZYSTKIE ZASOBY I ENERGIĘ SWOJEGO CIAŁA CZYLI NAUCZYSZ SIĘ KORZYSTAĆ Z PRZEKAZU NIEWERBALNEGO

  1. Nauczysz się stosować efekt PIERWSZEGO WEJRZENIA i związane z nim efekty psychologiczne, czyli nauczysz się sterować wrażeniem
  2. Zrozumiesz kiedy ZACZYNA SIĘ prezentacja?
  3. Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
  4. Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ wypowiedzi
  5. Uwolnisz swobodną KONTROLĘ MIMIKI I GESTÓW, które sprawią, że zaczniesz być interesujący i będziesz czuć się swobodnie
  6. Nauczysz się być we właściwym miejscu, czyli ZARZĄDZAĆ PRZESTRZENIĄ, tak aby sprzyjała Twoim celom

MODUŁ II. WYTRENUJESZ „BUDZENIE” SŁUCHACZY I WPŁYWANIE NA ICH ŚWIADOMOŚĆ

  1. AIDA wystąpień publicznych, czyli sztuka wzbudzania i utrzymywania zainteresowania słuchaczy
  2. Przekonasz się, że tytuł ma znaczenie czyli jak tytuł wystąpienia może dla Ciebie „pracować”
  3. Jak celowo budować GŁÓWNY PRZEKAZ, czyli niezbędny nośnik treści?
  4. Jak rozwinąć swoją umiejętność posługiwania się językiem zmysłów, który będzie malować OBRAZY w głowie słuchaczy?
  5. Jak budzić EMOCJE słuchaczy, aby przebić się przez "obronną obojętność"? 
  6. Jak WIARYGODNOŚĆ wpływa na odbiór całego wystąpienia i jak być wiarygodnym?
  7. Jak zarządzać energią grupy - czyli GRUPA POD KONTROLĄ?

MODUŁ III. NAUCZYSZ SIĘ BUDOWAĆ STRUKTURĘ WYSTĄPIENIA - ROZPOCZĘCIE, ROZWINIĘCIE, ZAKOŃCZENIE

  1. Nauczysz się pisać szybko KONSPEKT WYSTAPIENIA, który poprowadzi Cię przez całą prezentację
  2. Przekonasz się jak bez trudu można projektować ROZPOCZĘCIE wystąpienia, które ogniskuje uwagę, zapada w pamięć, jest mapą wypowiedzi i jest jednym z filarów wystąpienia
  3. Przekonasz się co powinno CHARAKTERYZOWAĆ ŚRODEK
  4. Waga i konsekwencje zakończenia – jak ZAKOŃCZENIE może ZNIWECZYĆ początek i środek
  5. Doświadczysz na własnej skórze SYNDROMU „niekończącego się zakończenia”
  6. Nauczysz się realizować postulat POZOSTAŃ Z NAMI - czyli najlepsze zachowanie po zakończeniu prezentacji

MODUŁ IV. PRACUJ GŁOSEM I OGNISKUJ UWAGĘ SŁUCHACZY, WZBUDZAJ EMOCJE, BUDUJ AUTORYTET

  1. Odkryjesz swoją SIŁĘ GŁOSU i nauczysz się nim pracować
  2. Przekonasz się jak możesz wpływać na słuchaczy poprzez TEMPO I INTONACJĘ wypowiedzi

MODUŁ V. DOŚWIADCZYSZ SIŁY SŁOWA I NAUCZYSZ SIĘ ZNAJDOWAĆ TE WŁAŚCIWE

  1. Nauczysz się tworzyć PORUSZAJĄCE WYPOWIEDZI i nie pozwolisz słuchaczom nudzić się.
  2. Rozwiniesz swoją umiejętność logicznego i silnego dobierania argumentów
  3. Poznasz język nowoczesnej RETORYKI - poznasz 10 technik „łączonych”, które pozwolą Ci spotęgować oddziaływanie Twoich wypowiedzi
  4. Nauczysz się świadomie stosować MALOWAĆ SŁOWEM dzięki odwołaniu do zmysłów, niech OBRAZY NIOSĄ ZNACZENIE - inspirujące obrazy, pobudzające metafory
  5. ROZWIĄŻESZ DYLEMAT jak mówić o liczbach i nie zanudzić słuchaczy

MODUŁ VI. UWOLNISZ SIĘ OD OBEZWŁADNIAJĄCEJ TREMY, ODBLOKUJESZ ENERGIĘ, KTÓRA ZMIENI TWOJE EMOCJE, TAK ABY CIĘ WSPIERAŁY

  1. Zdecydujesz co ma dotrzeć do słuchacza Twoja obawa czy Twoja pewność siebie
  2. Skończysz z tremą - nauczysz się korzystać z metody 5 sposobów opanowywania tremy
  3. Uwolnisz swoją NATURALNĄ PEWNOŚĆ SIEBIE - odkryjesz pozytywne emocje

MODUŁ VII. PRACA Z KAMERĄ

  1. Każdy z uczestników będzie miał możliwość przedstawienia krótkiej (5-6 min.) prezentacji, która zostanie nagrana
  2. Wystąpienia będą przeplatane elementami poszczególnych modułów
  3. Każdy uczestnik otrzyma rozwojowy feedback od grupy oraz trenera

  • symulacje
  • praca z ciałem
  • praca z głosem
  • ćwiczenia grupowe
  • gorące krzesło
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne
  • analiza filmu
  • ćwiczenia z kamerą
  • prezentacja
  • wystąpienia

Uwaga!!

Wskazane jest, aby uczestnicy przygotowali na szkolenie prezentacje, które wykorzystują podczas swojej pracy zawodowej.

Opiekun szkolenia:

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452

12 399 41 92

kszypowska@avenhansen.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Pozostałe korzyści:

Nauczycie się „odpuszczać” sobie:

  • obezwładniającą tremę i niepewność
  • przekonanie, że „nie jestem urodzonym mówcą”
  • błędy, które zawsze wyprowadzą Was na manowce

Nauczycie się wpływać na świadomość, postawy i zachowania ludzi:

  • JAK mieć grupę „pod kontrolą” czyli zarządzać energią i nastawieniem grupy
  • JAK osiągać cele prezentacji, przemówienia?
  • JAK mówić ciekawie i frapująco?

Nauczycie się w jaki sposób:

  • uruchomić wewnętrzne zasoby przydatne do prowadzenia prezentacji, czyli otwartość, ekspresję, stabilność
  • pracować świadomie głosem
  • odpowiadać na trudne pytania i elastycznie reagować na nieprzewidziane sytuacje

Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • metod programowania lingwistycznego
  • technik coachingowych

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
28 lip 2025
14 godz.
Gdańsk
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować