Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Pozna艅
Cena:
6500,00聽z艂

In偶ynieria oprogramowania

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Pozna艅

Czas trwania:

208 godz.

Prowadz膮cy:

Kierownik: dr hab. in偶. Bartosz Walter

Cena (brutto):

6500,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem nauczania jest uzupe艂nienie i/lub zaktualizowanie wiedzy s艂uchaczy w zakresie metod i technologii wytwarzania oprogramowania oraz przygotowanie do pe艂nienia podstawowych r贸l w projekcie informatycznym. Program studium skoncentrowany jest na zagadnieniach maj膮cych kluczowe znaczenie dla powodzenia rzeczywistych projekt贸w informatycznych: wymaganiach, projektowaniu, implementacji, zapewnianiu jako艣ci oraz zarz膮dzaniu.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Uczestnikiem studium mo偶e zosta膰 absolwent dowolnej wy偶szej uczelni znaj膮cy podstawy programowania. Dla os贸b, kt贸re nie programuj膮, a chcia艂yby wzi膮膰 udzia艂 w studium, zostanie zorganizowane szkolenie z podstaw programowania w j臋zyku Python lub Ruby.

  • In偶ynieria wymaga艅
  • Projektowanie i modelowanie oprogramowania
  • Architektury oprogramowania
  • Testowanie i jako艣膰 oprogramowania
  • Metodyki i procesy
  • Zarz膮dzanie w projekcie informatycznym
  • Skuteczna praca i wsp贸艂praca
  • Projekt informatyczny

wyk艂ady, zaj臋cia laboratoryjne, 膰wiczenia

Organizator: Wydzia艂 Informatyki i Telekomunikacji

Sekretariat: 

mgr Agnieszka Skiba

tel. 61 665 2997

e-mail: spio@cs.put.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

S艂uchacze studium otrzymuj膮 dyplomy uko艅czenia

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 BPMN i standardu IEEE 830 w in偶ynierii wymaga艅.
  • Znajomo艣膰 wymaga艅 funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych (ISO 25000).
  • Znajomo艣膰 metodyk projektowych, w tym Prince2 i Scrum.
  • Znajomo艣膰 UML i wzorc贸w projektowych w modelowaniu oprogramowania.
  • Znajomo艣膰 zasad architektury oprogramowania, w tym wzorc贸w architektonicznych i architektury rozproszonej.
  • Znajomo艣膰 roli testowania w procesie zarz膮dzania jako艣ci膮.
  • Znajomo艣膰 systematyki test贸w i automatyzacji test贸w.
  • Znajomo艣膰 zarz膮dzania projektem informatycznym i modelowania proces贸w.
  • Znajomo艣膰 innowacyjnych metod i narz臋dzi wspomagaj膮cych wytwarzanie oprogramowania (git, jira).
  • Znajomo艣膰 zasad skutecznego dzia艂ania wg Coveya.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia przypadk贸w u偶ycia i prototypowania wymaga艅.
  • Umiej臋tno艣膰 pomiaru rozmiaru funkcjonalnego i szacowania pracoch艂onno艣ci.
  • Umiej臋tno艣膰 oceny jako艣ci projektu i stosowania metryk obiektowych.
  • Umiej臋tno艣膰 modelowania oprogramowania w UML.
  • Umiej臋tno艣膰 dokumentowania i ewaluacji architektury oprogramowania (ATAM, SAAM).
  • Umiej臋tno艣膰 przeprowadzania test贸w jednostkowych i oceny jako艣ci test贸w (testowanie mutacyjne, pokrycie kodu).
  • Umiej臋tno艣膰 realizacji projekt贸w zgodnie z metodykami Prince2 i Scrum.
  • Umiej臋tno艣膰 kierowania organizacj膮 IT i zarz膮dzania procesami.
  • Umiej臋tno艣膰 komunikacji i wsp贸艂pracy w zespo艂ach projektowych.
  • Umiej臋tno艣膰 pozyskiwania i analizy wymaga艅 oraz projektowania i implementacji oprogramowania.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 pracy indywidualnej i zespo艂owej, w tym przyw贸dztwa i rozwi膮zywania konflikt贸w.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnej komunikacji w zespo艂ach.
  • Umiej臋tno艣膰 krytycznej oceny swojej wiedzy i umiej臋tno艣ci oraz ci膮g艂ego dokszta艂cania si臋.
  • Umiej臋tno艣膰 etycznego post臋powania i odpowiedzialno艣ci za wyniki pracy.
  • Umiej臋tno艣膰 my艣lenia i dzia艂ania w spos贸b przedsi臋biorczy, tw贸rczy i innowacyjny.
  • Umiej臋tno艣膰 definiowania priorytet贸w i inicjowania dzia艂a艅 na rzecz interesu publicznego.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnego zarz膮dzania projektem informatycznym w kontek艣cie wielonarodowo艣ci i wielokulturowo艣ci.
  • Umiej臋tno艣膰 planowania wizji, strategii i plan贸w dzia艂ania.
  • Umiej臋tno艣膰 stosowania zasad skutecznego dzia艂ania wg Coveya.
  • Umiej臋tno艣膰 wykorzystywania narz臋dzi wspomagaj膮cych wytwarzanie oprogramowania (git, jira).