1955,70 zł
Do ustalenia
Poznań

Zarzadzanie zespołem sprzedażowym

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

16 godz.

Cena:
netto:

1955,70 zł
1590,00 zł

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Bogaty zespół trenerski, mający niesamowity bagaż doświadczeń, wiedzy

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Szkolenie dostarczy Ci niezbędnych narzędzi i wiedzy, aby skutecznie zarządzać zespołem i osiągać wyższe wyniki sprzedażowe. Podczas szkolenia z zarządzania zespołem sprzedażowym będziesz miał również okazję wymienić się doświadczeniami i najlepszymi praktykami z innymi kierownikami sprzedaży, co pozwoli Ci poszerzyć swoje horyzonty i zdobyć cenne wskazówki.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie polecane:

  • Kadrze managerskiej zarządzającej zespołami handlowymi funkcjonującymi na rynku B2B.
  • Dyrektorom handlowym, członkom zarządu, właścicielom firm handlowych realizującym sprzedaż B2B.
  • Specjalistom ds. sprzedaży wiążącym swój awans zawodowy i ścieżkę kariery z zarządzaniem sprzedażą.

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY – jaka jest moja funkcja

  • Rola, zadania, wyzwania w zarządzaniu działem sprzedaży
  • Czego oczekuje ode mnie firma a czego oczekuje mój zespół
  • Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego
  • Czego ja oczekuję od mojego zespołu?
  • Jakie są słabości i atuty zespołu?
  • Kompetencje niezbędne w skutecznym zarządzaniu zespołem
  • Autorytet wynikający z postawy, nie ze stanowiska
  • Podstawowe czynniki budujące autorytet
  • Jak mój styl kierowania wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół

BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO

  • Mocne i słabe strony mojego zespołu
  • Wspieranie współzawodnictwa vs rywalizacja wewnętrzna
  • Kontrola i rozliczanie zespołu – szanse i zagrożenia
  • Spotkania z handlowcami – rola, zadania, strategia

PLANOWANIE SPRZEDAŻY

  • Spójność planów i strategii
  • Potencjał rynku, Analiza Przewagi Konkurencyjnej
  • Lejek sprzedaży
  • Czego chcemy, a co możemy – SWOT
  • Kanały sprzedaży, segmentacja rynku
  • Plan sprzedaży – jak go tworzyć w oparciu o oczekiwania przekazywane z wyższego szczebla
  • KPI handlowca – jak projektować i rozliczać

KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

  • FUKO, feedback – skuteczna informacja zwrotna
  • Zarządzanie osobowościami w zespole
  • Konsekwencja w zarządzaniu
  • Trudne rozmowy z pracownikiem
  • Trudne sytuacje w zespole handlowym
  • Jak nakłonić sprzedawców do stosowania wytycznych, otrzymywanie regularnych raportów

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  • Pozafinansowe motywowanie
  • Techniki motywowania pracowników do zmian
  • Kiedy rozmowa z podwładnym jest motywująca a kiedy demotywująca
  • Sposoby udzielania pochwał aby pracownik mógł je dostrzec i ocenić jako pozytywną informację zwrotną na temat jego zachowania, pracy
  • Jak zapobiegać spadkowi motywacji w zespole handlowym
  • Cele twarde i miękkie handlowców
  • Zasada działania systemów motywacyjnych

O CZYM NIE MOŻESZ ZAPOMNIEĆ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM HANDLOWYM

  • Prowadzenie efektywnych zebrań handlowych
  • Training on the job – asystowanie handlowcom w sprzedaży w terenie
  • Ścieżki kariery dla handlowców
  • Wdrażanie do pracy nowego handlowca
  • Co zrobić z nierentownym pracownikiem

PODSUMOWANIE

  • Plan działania

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe: warsztat grupowy prezentacja multimedialna dyskusje grupowe ćwiczenia, testy.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Kontakt

tel: +48 (33) 300 31 45

e-mail: biuro@solberg-szkolenia.pl

tel: +48 (22) 390 52 45

e-mail: szkolenia@solberg-szkolenia.pl

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia.

Pozostałe korzyści:

Podczas szkolenia z zarządzania zespołem sprzedażowym:

  • Dowiesz się jak opracować profile handlowców uwzględniające czekające ich zadania i charakter pracy.
  • Poznasz typowe i nietypowe źródła pozyskiwanie członków zespołu.
  • Nauczysz planowania sprzedaży dla zespołu i jego członków.
  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach motywowania zespołu sprzedażowego i poznasz praktyczne metody dbania o motywację handlowców.
  • Nauczysz się wykorzystywać Zarządzanie przez Cele w pracy managera sprzedaży.
  • Dowiesz się jakie są narzędzia i metody kontroli realizacji planu sprzedażowego przez zespół handlowy.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
9 wrz 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
13 lis 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training