2029,50 zł
1 - 2 gru 2025
Poznań

Zarządzanie zespołem I dla młodych menedżerów – komunikacja, style kierowania, motywowanie, delegowanie, feedback

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 - 2 gru 2025

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Anna Krawulska-Biegańska

Cena:
netto:

2029,50 zł
1650,00 zł

Dodatkowe informacje

Miejsce szkolenia:

Siedziba firmy OPEN

ul. Serbska 6a/1

61-696 Poznań

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego zarządzania zespołem poprzez:

  • poznanie zasad skutecznej komunikacji,
  • rozwój umiejętności dopasowywania stylu kierowania do pracownika i sytuacji,
  • nabycie kompetencji motywowania, delegowania oraz egzekwowania zadań,
  • praktyczne ćwiczenia z udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
  • budowanie autorytetu oraz wiarygodnych relacji z pracownikami.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie jest skierowane do osób na stanowiskach lub przygotowujących się do stanowisk kierowniczych:

  • nowo mianowani liderzy i menedżerowie,
  • osoby przygotowujące się do awansu na stanowisko lidera/menedżera,
  • liderzy/menedżerowie z krótkim stażem,
  • menedżerowie chcący poszerzyć wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem.

  • Efektywna komunikacja w zarządzaniu
  • Budowanie autorytetu i wiarygodności w relacjach z pracownikami
  • Style kierowania i dopasowanie stylu do zespołu
  • Motywowanie siebie i zespołu
  • Delegowanie i egzekwowanie zadań
  • Udzielanie informacji zwrotnej i uzasadnianie decyzji
  • Ćwiczenia praktyczne i symulacje rozmów z pracownikami
  • Podsumowanie, dyskusja i wręczenie certyfikatów

Case study – praca na rzeczywistych przykładach problemów i rozwiązań,

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe z omówieniem i informacją zwrotną,

Wymiana doświadczeń – moderowane dyskusje, dzielenie się praktykami,

Interaktywne mini-wykłady – krótkie formy teoretyczne wspierające ćwiczenia.

Zapraszam do kontaktu:

Julita Gotkowicz-Żok

tel. 881 036 989

julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl

Uczestnik otrzymuje:

Imienny certyfikat ukończenia szkolenia,

Materiały szkoleniowe (drukowane i elektroniczne),

Fotoprotokół z kluczowymi wnioskami,

Możliwość konsultacji z trenerką po szkoleniu,

Catering (lunch + przerwy kawowe),

Udział w szkoleniu prowadzonym metodą warsztatową.

Wiedza:

Uczestnik:

  • Zna zasady skutecznej komunikacji i techniki zapobiegania niezrozumieniu.
  • Rozumie style kierowania i ich zastosowanie w zależności od sytuacji i pracownika.
  • Zna czynniki motywujące i demotywujące pracowników.
  • Wie, jak poprawnie delegować zadania i odpowiedzialność.
  • Zna zasady udzielania konstruktywnego feedbacku (m.in. model FUKO).

Umiejętności:

  • Prowadzenie skutecznej komunikacji i aktywnego słuchania.
  • Budowanie autorytetu i profesjonalnych relacji z pracownikami.
  • Dobieranie odpowiedniego stylu kierowania do poziomu dojrzałości zespołu.
  • Motywowanie pracowników, również pozafinansowe.
  • Delegowanie i egzekwowanie zadań w sposób zapewniający skuteczność i dobre relacje.
  • Udzielanie jasnych, uzasadnionych informacji zwrotnych i prowadzenie rozmów (informacyjnych, oceniających, dyscyplinujących, rozwojowych).

Kompetencje społeczne:

  • Świadome budowanie partnerskich relacji w organizacji.
  • Wzmacnianie dojrzałości i samodzielności pracowników.
  • Otwartość na wymianę informacji zwrotnych.
  • Umiejętność konstruktywnej komunikacji w sytuacjach wymagających uzasadnienia decyzji.
  • Skuteczne funkcjonowanie w roli lidera w różnych sytuacjach interpersonalnych.

Pozostałe korzyści:

  • Dostęp do materiałów szkoleniowych (drukowanych i elektronicznych).
  • Fotoprotokół – dokumentacja flipchartów z wypracowanymi metodami i wnioskami.
  • Indywidualna informacja zwrotna od trenerki, także po szkoleniu.
  • Diagnoza potrzeb przed szkoleniem (ankieta).
  • Catering podczas zajęć.
  • Praca w małej, kameralnej grupie (3–5 osób).

Inni oglądali również

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).