1168,50 zł
11 gru 2025
Poznań

Zarządzanie zespołem II dla liderów/brygadzistów produkcji – rozwiązywanie konfliktów i problemów

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

11 gru 2025

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

8 godz.

Prowadzący:

Logo
Anna Krawulska-Biegańska

Cena:
netto:

1168,50 zł
950,00 zł

Dodatkowe informacje

Miejsce szkolenia

Siedziba firmy OPEN

ul. Serbska 6a/1, 61-696 Poznań

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia do rozwiązywania problemów interpersonalnych, zarządzania sytuacjami konfliktowymi oraz prowadzenia trudnych rozmów w środowisku produkcyjnym.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili skuteczniej motywować pracowników, budować pozytywną atmosferę i sprawnie radzić sobie z problemami organizacyjnymi na produkcji.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie jest skierowane do brygadzistów produkcji, zarówno z krótszym, jak i dłuższym stażem pracy, którzy chcą rozwinąć umiejętności w zakresie komunikacji i zarządzania konfliktami w zespołach produkcyjnych.

Narzędzia skutecznej komunikacji

– komunikat „Ja”, parafraza, podsumowanie, pytania, technika FUKO, odróżnianie faktów od opinii, sprzężenia zwrotne, osiąganie porozumienia.

Style reakcji na konflikt

– sposoby reagowania, skutki określonych zachowań, fazy rozwoju konfliktu, zasady negocjowania, przyczyny narastania konfliktów, zachowania sprzyjające i utrudniające rozwiązywanie sporów.

Metody rozwiązywania konfliktów

– mediacje, diagnozowanie przyczyn konfliktu, dobór metod w zależności od sytuacji, bezstronność jako kluczowa kompetencja mediacyjna.

Rozmowa służąca rozwiązaniu sytuacji konfliktowej

– etapy rozmowy, planowanie rozmowy, argumentacja oparta na faktach, rozmowy: rozwojowa/oceniająca/dyscyplinująca, analiza efektywności rozmów, zarządzanie emocjami, plany naprawcze.

Część warsztatowa

– praca z trudnymi pracownikami i sytuacjami, analiza przypadków uczestników, burza mózgów i poszukiwanie rozwiązań.

  • Case study
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Wymiana doświadczeń i moderowane dyskusje
  • Interaktywne mini-wykłady

Zapraszam do kontaktu:

Julita Gotkowicz- Żok

tel. 881 036 989

julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl 

Uczestnik otrzymuje:

  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały drukowane i elektroniczne
  • Fotoprotokół (zdjęcia flipchartów z wypracowanymi wnioskami)
  • Catering (lunch + przerwy kawowe)
  • Dostęp do materiałów w „Strefie Klienta OPEN”
  • Ankietę diagnozującą przed szkoleniem
  • Indywidualne wsparcie trenerskie po szkoleniu

Wiedza:

Uczestnik będzie:

  • Rozpoznawać style reakcji na konflikt
  • Odróżniać fakty od opinii w komunikacji
  • Znać fazy rozwoju konfliktu
  • Rozumieć przyczyny powstawania konfliktów
  • Wiedzieć, jakie metody mediacyjne można stosować
  • Znać zasady prowadzenia trudnych rozmów

Umiejętności:

Uczestnik będzie:

  • Prowadzić rozmowy konfliktowe w oparciu o fakty
  • Stosować techniki komunikacyjne: parafraza, pytania, podsumowanie, komunikat „Ja”
  • Diagnozować przyczyny konfliktu
  • Dobierać odpowiednie metody rozwiązywania konfliktu
  • Zarządzać emocjami swoimi i rozmówcy
  • Prowadzić rozmowy rozwojowe, oceniające i dyscyplinujące
  • Budować konstruktywne rozwiązania w sytuacjach trudnych

Kompetencje społeczne:

Uczestnik będzie:

  • Zachowywać bezstronność w sytuacjach spornych
  • Współpracować z zespołem przy rozwiązywaniu problemów
  • Udzielać i przyjmować informacje zwrotne
  • Budować pozytywną atmosferę w zespole
  • Odpowiedzialnie reagować na trudne zachowania pracowników
  • Utrzymywać profesjonalną postawę w sytuacjach konfliktowych

Pozostałe korzyści:

  • Pewność siebie w prowadzeniu trudnych rozmów i rozwiązywaniu konfliktów
  • Zestaw praktycznych narzędzi do pracy z zespołem
  • Fotoprotokół ze szkolenia
  • Indywidualną informację zwrotną od trenerki po szkoleniu
  • Catering w trakcie zajęć
  • Możliwość zadawania pytań trenerce także po zakończeniu szkolenia
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).