
Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej dla firm, skierowane do osób na różnych stanowiskach (specjaliści, pracownicy biurowi, kierownicy, kadra zarządzająca). Celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego przekazywania informacji oraz budowania relacji sprzyjających działaniu w grupie. Szkolenie ma na celu poprawę współpracy w zespole, unikanie nieporozumień, poprawę atmosfery w miejscu pracy i budowanie pozytywnych relacji między pracownikami.
Pracownicy sektora – specjaliści, pracownicy biurowi, kierownicy liniowi, kadra zarządzająca, pracownicy mający kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Dla osób, któe pragną polepszyć swe umiejętności komunikowania się z innymi oraz chcą wykorzystać w sposób świadomy umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi, indywidulanie i w pracy zespołu.
Dzień 1: Efektywna komunikacja interpersonalna
MODUŁ 1: Efektywne komunikowanie się źródłem sukcesów w budowaniu relacji
MODUŁ 2: Komunikacja werbalna vs. komunikacja niewerbalna
MODUŁ 3: Aktywne słuchanie
MODUŁ 4: Asertywna komunikacja w kontaktach interpersonalnych
Dzień 2: Komunikacja i współpraca w zespoleMODUŁ 1: Sytuacje trudne i konfliktowe i sposoby ich rozwiązywania
MODUŁ 2: Rola informacji zwrotnej w komunikacji interpersonalnej i budowaniu relacji
MODUŁ 3: Komunikacja w zespole
MODUŁ 4: Tworzenie, rozwój i wzmacnianie współpracy zespołowej
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe: warsztat grupowy prezentacja multimedialna dyskusje grupowe ćwiczenia, testy Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
NAPISZ DO NAS
biuro@solberg-szkolenia.pl
(33) 300 31 45