Intensywny trening umiejętności menedżerskich

Offer image
Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Efekty, czyli czego nauczysz się na treningu menedżerskim:

  • motywowania i angażowania pracownika,
  • jak być przywódcą tzw. Piątego poziomu, czyli liderem transformacyjnym, wg. modelu Johna Maxwella oraz Jima Collinsa,
  • wykorzystywania coachingowego stylu zarządzania. 
Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Średni

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy średniego szczebla, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

MODUŁ I. MOTYWOWANIE, CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  • Spójrz na motywowanie jako proces
  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  • Nauczysz się negocjować z pracownikiem w oparciu o swoje i jego interesy, a nie stanowiska – tak, żeby zaspokoić jego potrzeby i go zmotywować
  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać 
  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika

MODUŁ II. PRZYWÓDZTWO CZY ZARZĄDZANIE? JAK DOSKONALIĆ SIĘ JAKO LIDER?

  • Trafna Samoocena – Jak Pogłębiać Znajomość Swoich Mocnych I Słabych Stron 
  • Jakie Działania I Postawy Budują Autorytet?
  • Znaczenie Samokontroli I Narzędzia Jej Rozwijania 
  • Pewność Siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów 
  • OBudowanie Pewności Siebie Metodą „power Poses”, Szybkich Zmian W Ciele Regulujących Poziom Odpowiednich 
  • Praca Głosem, Czyli Intonacja, Dykcja, Swoboda Mówienia, Siła Głosu.
  • Jaka Jest Różnica Między Liderem Transakcyjnym A Liderem Transformacyjnym?
  • Stosowanie W Praktyce Modelu Przywództwa 5 –poziomu Wg. Jima Collinsa I Johna Maxwella 

MODUŁ III. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

  • Zrozumiesz na czy polega coachingowy styl zarządzania
  • Przećwiczysz na realnych sytuacjach narzędzia coachingowego zarządzania
  • Rozwiniesz swój autorytet jako lidera, który rozwija i inspiruje

MODUŁ IV. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  • Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych 
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy Państwu:

  • Interaktywność szkolenia z Trenerem AVENHANSEN
  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe podczas pracy on-line oraz do pobrania
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Wiedza:

  • charakteryzuje i stosuje różne sposoby motywowania i angażowania ludzi (podwładnych)
  • charakteryzuje i stosuje zasad dotyczących delegowanie,egzekwowania i kontrolonia działań pracowników

Umiejętności:

  • stosuje techniki radzenia sobie z pracownikami, którzy odczuwają zbyt dużą presję, nie radzą sobie z realizacją celów postrzegając je jako nierealne lub działają wyłącznie na minimum własnych możliwości
  • stosuje zasady motywowania pracowników

Kompetencje społeczne:

  • przeprowadza analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosowuj działania kierownicze do indywidualnych pracowników.
  • buduje lepsze relacje z pracownikami (podwładnymi)

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować