Kurs "Zachowania konsumentów" przygotowuje uczestników do pracy w zawodach związanych z obsługą klienta oraz na każdym etapie działalności marketingowej. Kurs obejmuje 30 godzin zajęć online, łączących teorię z praktyką. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat mechanizmów zachowań konsumenckich oraz umiejętności analizy i kształtowania tych zachowań w kontekście marketingowym. Kurs podnosi również świadomość konsumencką, co pozwala na bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowych.
Kurs jest skierowany do osób zainteresowanych tematyką konsumpcji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i reklamy. Może być szczególnie przydatny dla studentów, pracowników działów marketingu, sprzedawców oraz wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją świadomość konsumencką.
Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.
Organizator: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
Certyfikat ukończenia. Aby otrzymać zaświadczenie należy uzyskać minimum 40% poprawnych odpowiedzi w całym kursie.