Kurs "Komunikacja międzykulturowa" jest wprowadzeniem do kluczowych zagadnień związanych z kulturą, teorii i modeli klasyfikacji kultur oraz praktycznych aspektów komunikacji w międzynarodowym środowisku. Kurs ten umożliwia uczestnikom zrozumienie, jak różnice kulturowe wpływają na komunikację, oraz jak skutecznie porozumiewać się i współpracować z przedstawicielami różnych kultur. Główne cele kursu to:
Kurs jest przeznaczony dla studentów oraz osób pracujących lub planujących pracować w międzynarodowym, międzykulturowym środowisku. Jest odpowiedni dla wszystkich zainteresowanych, niezależnie od wcześniejszej wiedzy na temat komunikacji międzykulturowej.
MODUŁ 1. Znaczenie komunikacji międzykulturowej we współczesnym świecie
W module pierwszym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 2. Czym jest kultura?
W module drugim zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 3. Wybrane typologie kultur
W module trzecim zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 4. Wymiary kulturowe w modelu Geerta Hofstede
W module czwartym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 5. Istota komunikacji międzykulturowej
W module piątym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 6. Znaczenie kultury w negocjacjach biznesowych
W module szóstym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 7. Znaczenie kultury w marketingu
W module siódmym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 8. Komunikacja międzykulturowa w zarządzaniu zasobami ludzkimi
W module ósmym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 9. Bariery w komunikacji międzykulturowej
W module dziewiątym zostały zaprezentowane następujące zagadnienia:
MODUŁ 10. Podsumowanie
Moduł dziesiąty jest podsumowaniem najważniejszych zagadnień omówionych w kursie.
Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.
Organizator: Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Absolwent kursu otrzymuje bezpłatne zaświadczenie o jego ukończeniu, pod warunkiem uzyskania 50% punktów możliwych do zdobycia z aktywności zawartych w kursie.