Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
0,00 zł

Zarządzanie projektami

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Prowadzący:

mgr Piotr Michalski - informatyk, specjalista w dziedzinie wytwarzania oprogramowania, Senior Tech/Team Leader pracujący w metodyce SCRUM, asystent na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.

Cena (brutto):

0,00 zł

Kurs "Zarządzanie projektami" ma na celu zapoznanie uczestników z kluczowymi technikami prowadzenia projektów, prezentując szeroki wachlarz narzędzi niezbędnych do efektywnego zarządzania różnymi typami projektów w każdej organizacji. Kurs obejmuje zagadnienia związane z przygotowaniem projektów, planowaniem budżetu, monitorowaniem etapów realizacji, kontrolą oraz zarządzaniem ryzykiem. Dzięki temu kursowi uczestnicy będą mogli lepiej odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy
  • Studenci studiów ekonomicznych i finansowych
  • Kadra zarządzająca
  1. W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia związane z ogólną definicją projektu.
  2. W module drugim zostały zaprezentowane zagadnienia związane z tradycyjnym podejściem do prowadzenia projektów.
  3. W module trzecim zostały zaprezentowane zagadnienia związane ze zwinnym podejściem do prowadzenia projektów.
  • Materiały online
  • Testy zamknięte (jednokrotnego i wielokrotnego wyboru)

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

Uczestnik otrzymuje:

Zaświadczenie o ukończeniu kursu (po uzyskaniu min. 40% poprawnych odpowiedzi w testach i egzaminie końcowym)

Wiedza:

  • Znajomość podstawowych teorii związanych z zarządzaniem projektami
  • Zrozumienie podstawowej terminologii zarządzania projektami
  • Wiedza na temat różnych metodyk zarządzania projektami
  • Znajomość tradycyjnych technik zarządzania projektami
  • Zrozumienie zwinnych metod zarządzania projektami
  • Wiedza na temat planowania budżetu projektu
  • Znajomość procesów monitorowania i kontroli projektu
  • Wiedza na temat zarządzania ryzykiem w projekcie
  • Zrozumienie procesów przygotowania do projektu
  • Znajomość technik monitorowania realizacji projektów

Umiejętności:

  • Stosowanie różnych metodyk zarządzania projektami w praktyce
  • Planowanie i monitorowanie budżetu projektowego
  • Przeprowadzanie analizy ryzyka projektowego
  • Monitorowanie i kontrolowanie etapów realizacji projektu
  • Implementacja zwinnych metod zarządzania projektami (Agile)
  • Przygotowywanie projektów od podstaw
  • Zarządzanie zespołem projektowym
  • Przeprowadzanie ewaluacji projektów
  • Wykorzystanie narzędzi zarządzania projektami w różnych branżach
  • Przystosowanie do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego

Kompetencje społeczne:

  • Zwiększenie świadomości na temat zarządzania projektami
  • Rozwój umiejętności pracy w zespole projektowym
  • Zdolność adaptacji do zmieniających się warunków projektowych
  • Kształtowanie postaw proaktywnych w zarządzaniu projektami
  • Umiejętność efektywnej komunikacji w zespole projektowym
  • Zwiększenie odpowiedzialności za realizację projektów
  • Promowanie kultury projektowej w organizacji
  • Rozwój kompetencji przywódczych w zarządzaniu projektami
  • Wspieranie innowacyjnych rozwiązań w projektach
  • Kształtowanie umiejętności rozwiązywania problemów projektowych