Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
0,00 zł

Od pomysłu do miliona pobrań. Jak tworzyć aplikacje mobilne?

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Online

Prowadzący:

dr Krzysztof Wojewodzic, Prezes i właściciel ESCOLA S.A.

Cena:

0,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Kurs "Od pomysłu do miliona pobrań. Jak tworzyć aplikacje mobilne?" jest przeznaczony dla studentów oraz wszystkich osób zainteresowanych mobilnym Internetem i jego rolą w biznesie. Kurs dostarcza praktycznych porad, studiów przypadku oraz niezbędnej teorii z zakresu zarządzania strategicznego, ułatwiając zrozumienie i wdrożenie najnowszych trendów w tworzeniu aplikacji mobilnych. Składa się z 10 modułów, które uczestnicy mogą realizować we własnym tempie, korzystając z multimedialnych materiałów i testów końcowych.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy
  • Studenci
  • Pracownicy agencji interaktywnych i marketingowych
  • Product ownerzy i project managerowie
  • Twórcy aplikacji mobilnych, zarówno obecni, jak i przyszli

MODUŁ 1. Rynek aplikacji mobilnych

W module pierwszym przyjrzymy się, jak wygląda rynek mobile. Dowiesz się, jak globalne trendy wpływają na lokalny rynek mobile.

MODUŁ 2. Jak działa smartfon?

W module drugim skoncentrujemy się na tym, jak działa smartfon i jakie daje możliwości.

MODUŁ 3. Twój pomysł na aplikację

W module trzecim zastanowimy się, jak znaleźć pomysł na aplikację.

MODUŁ 4. Źródła sukcesu w mobile

Moduł czwarty zawiera informacje dotyczące miękkich i twardych danych wykorzystywanych w analizie funkcjonowania aplikacji.

MODUŁ 5. Harmonogram i budżet aplikacji

W module piątym wyjaśnimy, jakie podjąć dalsze działania, gdy już mamy pomysł na aplikację.

MODUŁ 6. Prototypowanie to nie projektowanie

Moduł szósty wprowadzi Cię w tematykę prototypowania. Poznasz zagadnienia związane z UX i Design Thinking.

MODUŁ 7. Technologie tworzenia aplikacji

W module siódmym dowiesz się, jakie są dostępne technologie tworzenia aplikacji.

MODUŁ 8. Zapewnienie jakości

W module ósmym poruszymy zagadnienia związane z zapewnieniem jakości i testowaniem. 

MODUŁ 9. Umieszczanie aplikacji w sklepach i utrzymanie

Moduł dziewiąty poświęcony jest kwestiom związanymi z umieszczeniem aplikacji w sklepach i utrzymaniem jej.

MODUŁ 10. Promocja i rozwój aplikacji

Moduł dziesiąty wprowadzi Cię w tematykę promowania aplikacji i jej rozwoju.

  • Multimedialne materiały dydaktyczne (filmy, grafiki)
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Studia przypadków
  • Krótkie testy końcowe po każdym module

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Uczestnik otrzymuje:

Warunkiem zaliczenia kursu i uzyskania zaświadczenia o jego ukończeniu jest zapoznanie się z całym materiałem oraz uzyskanie łącznie 50% punktów możliwych do zdobycia z aktywności zawartych w kursie.

Wiedza:

  • Zrozumienie struktury i dynamiki rynku aplikacji mobilnych.
  • Wiedza na temat funkcjonowania smartfonów i ich technologicznych możliwości.
  • Znajomość kluczowych aspektów tworzenia aplikacji mobilnych.
  • Zrozumienie procesów prototypowania i projektowania UX.
  • Wiedza na temat technologii i narzędzi do tworzenia aplikacji.

Umiejętności:

  • Analiza i interpretacja danych dotyczących funkcjonowania aplikacji.
  • Planowanie i zarządzanie budżetem aplikacji.
  • Praktyczne prototypowanie aplikacji mobilnych.
  • Przeprowadzanie testów jakości aplikacji.
  • Skuteczna promocja i rozwój aplikacji na rynku.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy zespołowej w ramach projektów mobilnych.
  • Umiejętność prezentowania i argumentowania własnych pomysłów.
  • Świadomość najnowszych trendów i innowacji na rynku mobilnym.
  • Zdolność do adaptacji i szybkiego uczenia się w dynamicznym środowisku technologicznym.
  • Krytyczne myślenie i podejmowanie decyzji na podstawie analiz danych.