AGH w Krakowie - wizytówka

Logo firmy

AGH jest nowoczesnym uniwersytetem, który aktywnie uczestniczy w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy oraz w tworzeniu innowacyjnych technologii. Uczelnia ma ugruntowaną pozycję w kraju i coraz mocniejszą za granicą. Doświadczona kadra, nowoczesne laboratoria, wyjątkowy kampus, a przede wszystkim – więź łącząca społeczność AGH – to nasze największe atuty.

Oferta kształcenia obejmuje blisko 70 kierunków studiów prowadzonych na 17 wydziałach. Uczelnia oferuje również kształcenie w szkołach doktorskich, studia MBA TECH oraz ok. 90 kierunków studiów podyplomowych.

Studia podyplomowe

Zarządzanie nieruchomościami

Logo firmy
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych niezbędnych do zarządzania nieruchomościami przez osoby, które już administrują budynkami oraz pośredniczą w wynajmie lub sprzedaży nieruchomości, bądź też zamierzają dopiero podjąć pracę w tym sektorze.Słuchacze, oprócz wiedzy na tematy związane z nowoczesnymi formami i metodami zarządzania nieruchomościami, otrzymają równie wiedzę z zakresu podstaw zarządzania, ekonomii, finansów oraz zarządzania zasobami ludzkimi, a także prawa.Studia obejmują zagadnienia z zakresu:Program studiów obejmuje przedmioty powiązane w 5 grup tematycznych. Są to: podstawy wiedzy z prawa (prawo rzeczowe, prawo zobowiązań, prawo i postępowanie administracyjne, ochrona danych osobowych), niezbędne podstawy ekonomii (m.in. elementy: planowania i kalkulacji kosztów, finansów i bakowości, analizy finansowo-ekonomicznej, rachunkowości oraz ekonomiczne podstawy rynku nieruchomości), podstawy wiedzy technicznej (podstawy budownictwa, przeglądy techniczne i remonty, podstawy kosztorysowania oraz ocena ekonomicznej efektywności inwestycji), przedmioty rozwijające umiejętności interdyscyplinarne (m.in. elementy podejmowania decyzji, matematyka finansowa, zarządzanie projektem, etyka zawodowa) i najważniejsza grupa zagadnień bezpośrednio związana z zarządzaniem nieruchomościami (m.in. wprowadzenie do problematyki zarządzania nieruchomościami, plan zarządzania nieruchomością, procedury w zarządzaniu nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, nieruchomościami biurowymi, centrów handlowych i mieszanymi).
Logo firmy
AGH w Krakowie
Studia podyplomowe

Marketing internetowy

Offer image
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych. Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą. Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.
Logo firmy
AGH w Krakowie
Studia podyplomowe

Informatyka i Zarządzanie-Menedżer Bezpieczeństwa Informacji - Inspektor Ochrony Danych Osobowych – poziom zaawansowany [MBI – IODO]

Offer image
Koncepcja i cel realizacji programu studiów Informatyka i zarządzanie- moduł Menedżer Bezpieczeństwa Informacji– Inspektor Ochrony Danych Osobowych [MBI – IODO] poziom zaawansowany, powstała w oparciu o sygnalizowane potrzeby rozwijania kompetencji absolwentów studiów podyplomowych dla inspektorów ochrony danych osobowych poziomu podstawowego AGH. Zmiany przepisów prawa, które weszły w życie z dniem 27 kwietnia 2016 r. oraz prognozowanych oczekiwań i potrzeb wzmacniania kadr / zasobów ludzkich na rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy w społeczeństwie informacyjnym.Intencją autora i zaangażowanej kadry jest wykształcenie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej / menedżerskiej Systemami Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w organizacji. Innowacyjny program i dobór treści będzie sprzyjać zagwarantowaniu merytorycznego przygotowania uczestników i w efekcie ułatwi wykonywanie obowiązków wynikających z przepisów prawa ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji wg polskiego i europejskiego porządku prawnego. Dodatkową wartością studiów jest aspekt infologiczny, co oznacza skupienie uwagi na informacji jako treści dostarczanej przez komunikat (wiadomość). Określenie i badanie właściwości informacji, jej funkcji, różnorodności oraz tych jej cech jakościowych, które przez użytkowników są traktowane jako ważne w procesach jej gromadzenia, przetwarzania i udostępniania.
Logo firmy
AGH w Krakowie
Studia podyplomowe

Geotermia

Offer image
Studia mają na celu przekazanie wiedzy z zakresu poszukiwania, udostępniania, eksploatacji, transportu, magazynowania i wykorzystania energii cieplnej Ziemi (ciepła geotermalnego i innego pochodzenia ciepła zawartego w górotworze). Zakres studiów obejmuje techniki i technologie realizacji prac geologicznych umożliwiających poszukiwanie, udostępnianie, eksploatację i magazynowanie ciepła. Ciepło Ziemi rozumiane jest jako ciepło zawarte w wodach termalnych i w skałach górotworu. Celem jest więc zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami wiążącymi się z geotermią, z technikami wiertniczymi i geoinżynieryjnymi, stosowanymi przy wykorzystywaniu bezpośrednim energii geotermalnej oraz za pośrednictwem geotermalnych/gruntowych pomp ciepła.Z racji skondensowania przekazywanej wiedzy na zagadnieniach geotermii (głównie geotermalnych/gruntowych pomp ciepła) studia skierowane są głównie dla projektantów systemów ogrzewania, źródeł ciepła, geologów wojewódzkich i powiatowych oraz wykonawców wierceń. Przekazywana wiedza obejmuje termiczne właściwości skał i magazynowanie energii w górotworze, techniki i technologie oraz urządzenia wiertnicze, podstawy geotechniki i geoinżynieria, szeroko i interdyscyplinarnie potraktowane zagadnienia geotermii, wybrane zagadnienia prawa (szczególnie górniczego i geologicznego), ciepłownictwo z energetyką, hydrogeologię i hydrogeochemię, eksploatację wód (podziemnych), zagadnienia ekonomii i zarządzania środowiskiem, podstawy termodynamiki oraz pompy ciepła, a także płyny wiertnicze.
Logo firmy
AGH w Krakowie

Najbliższe terminy:

Studia podyplomowe

Marketing internetowy

Offer image
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych. Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą. Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.
Logo firmy
AGH w Krakowie