Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
159,00聽z艂

Zarz膮dzanie zmian膮 w organizacji - techniki i narz臋dzia dla lider贸w

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

3.5 godz.

Prowadz膮cy:

Micha艂 Szczypek - Trener biznesu

Cena:

159,00聽z艂

Kurs ma na celu dostarczenie liderom i mened偶erom narz臋dzi oraz technik potrzebnych do skutecznego zarz膮dzania zmian膮 w organizacji. Uczestnicy naucz膮 si臋, jak planowa膰 i komunikowa膰 zmiany, jak przeprowadzi膰 zesp贸艂 przez wszystkie etapy zmiany oraz jak radzi膰 sobie z oporem i motywowa膰 pracownik贸w. Kurs przedstawia r贸wnie偶 techniki asertywnej komunikacji oraz metody budowania zaanga偶owania i utrzymania pozytywnej dynamiki zmian. Wykorzystuje studia przypadk贸w oraz praktyczne narz臋dzia, kt贸re pozwalaj膮 na samodzielne wdra偶anie zmian w firmie.

Us艂uga:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy
  • Kurs jest skierowany do lider贸w zespo艂贸w, mened偶er贸w, specjalist贸w HR oraz wszystkich os贸b zajmuj膮cych si臋 wprowadzaniem i zarz膮dzaniem zmianami w organizacjach.

Og贸lnie o zmianie

  • Definicja zmiany i zarz膮dzania zmian膮
  • Czynniki wp艂ywaj膮ce na proces zmiany
  • Przygotowanie organizacji do zmiany

Emocje w procesie zmian

  • My艣li automatyczne
  • Emocje w zmianie
  • Historia o zmianie

Role w procesie zmiany

  • Charakterystyka r贸l w procesie zmiany
  • Rozpoznawanie r贸l w zmianie

Etapy przechodzenia przez zmian臋

  • Krzywa zmiany Kurta Levina
  • Faza wyparcia
  • Faza oporu
  • Faza pr贸b i adaptacji
  • 膯wiczenie - rozpoznawanie etap贸w zmiany u pracownik贸w

Rola menad偶era w procesie zmiany

  • Komunikacja zmiany
  • Komunikacja zmiany vs prowadzenie przez zmian臋
  • Zachowania menad偶era na poszczeg贸lnych etapach zmiany
  • Empatia w pracy menad偶era
  • Asertywno艣膰 w procesie zmiany
  • Techniki asertywnej komunikacji
  • Motywowanie w procesie zmiany
  • Zmiana a poziom rozwoju pracownika
  • Komunikacja zmian w praktyce
  • Bariery psychologiczne w komunikacji
  • Dlaczego zmiany si臋 nie udaj膮?
  • Narz臋dzia
  • Wyk艂ady wideo
  • Studia przypadk贸w
  • 膯wiczenia praktyczne
  • Testy i zadania kontrolne

Kurs na platformie zewn臋trznego partnera. Standardowa cena mo偶e ulec zmianie (promocje, rabaty).

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat uko艅czenia kursu

Wiedza:

  • Rozumienie definicji i koncepcji zmiany w kontek艣cie organizacyjnym.
  • Znajomo艣膰 emocji i postaw towarzysz膮cych zmianom.
  • Wiedza na temat r贸偶nych r贸l w procesie zmiany i ich charakterystyki.
  • Znajomo艣膰 etap贸w przechodzenia przez zmian臋 wed艂ug modelu Kurta Levina.
  • Zrozumienie roli menad偶era w skutecznym wdra偶aniu zmian.

Umiej臋tno艣ci:

  • Planowanie i komunikowanie zmian w organizacji.
  • Rozpoznawanie etap贸w zmiany u pracownik贸w i dostosowywanie dzia艂a艅 mened偶era.
  • U偶ywanie technik asertywnej komunikacji w zarz膮dzaniu zmian膮.
  • Motywowanie i budowanie zaanga偶owania zespo艂u podczas zmian.
  • Rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z oporem i negatywnymi postawami wobec zmian.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Asertywno艣膰 w komunikacji z zespo艂em.
  • Empatia i umiej臋tno艣膰 dostosowywania zachowa艅 do potrzeb pracownik贸w.
  • Skuteczne zarz膮dzanie emocjami i postawami pracownik贸w w czasie zmian.
  • Rozwijanie umiej臋tno艣ci wspierania zespo艂u w procesie adaptacji.
  • Umiej臋tno艣膰 konstruktywnego radzenia sobie z oporem wobec zmian.

Pozosta艂e korzy艣ci:

  • Nielimitowany dost臋p do materia艂贸w szkoleniowych
  • Narz臋dzia i techniki do efektywnego zarz膮dzania zmian膮 w organizacji
  • Mo偶liwo艣膰 weryfikacji wiedzy poprzez testy i 膰wiczenia