1924,95 zł
21 - 22 sty 2025
Online

Wyzwania i trudności nowoczesnego lidera

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

21 - 22 sty 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Wysoko wykwalifikowani eksperci o ogromnym doświadczeniu trenerskim.

Cena:
netto:

1924,95 zł
1565,00 zł

Dodatkowe informacje
Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Przed szkoleniem sprawdź czy działają Ci głośniki oraz czy masz aktywną kamerę (może się przydać). Przygotuj sobie notatnik oraz długopis. Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.

Kurs skupia się na rozwijaniu praktycznych umiejętności kierowników zespołów i liderów, umożliwiając im skuteczne zarządzanie zespołami w trudnych sytuacjach, takich jak praca w środowisku BANI, trudne rozmowy, zarządzanie różnorodnością i sytuacje kryzysowe.

Cel szkolenia: Wyposażyć liderów w narzędzia do efektywnego zarządzania, motywowania zespołów oraz rozwiązywania konfliktów w zmiennych warunkach biznesowych.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Dla menadżerów, liderów zespołów oraz osób pełniących role kierownicze, które chcą poprawić swoje kompetencje w zakresie zarządzania w trudnych sytuacjach oraz pracy z zespołami zróżnicowanymi.

Moduł I. Wyzwania liderskie

  • Nowy świat, nowe zasady – o świecie BANI (i o tym, dlaczego VUCA nie jest już wystarczające).
  • Odpowiedź na świat BANI – jak sobie poradzić?
  • Bez czego nie poradzisz sobie w trudnych sytuacjach? Czyli o … Autorytecie!
  • Czy można przygotować się na kryzys?
  • Model wspierający podejmowanie decyzji w świecie BANI.

Moduł II. Asertywna postawa lidera zespołu

  • Gra z dylematem – walka czy współpraca?
  • Czym jest asertywność? Fakty i mity.
  • Postawy i strategie dążące do realizacji celu i budujące współpracę.
  • Jak ochronić siebie i nie poddać się agresji oraz manipulacji?
  • Narzędzia asertywnej komunikacji: komunikat Ja, konstruktywna IZ.
  • Zgoda i odmowa – kiedy mówić „tak”, kiedy „nie”?
  • Stawianie granic i warunkowość sytuacyjna.
  • Model współpracy i komunikacji czyli o trzech różnych zachowaniach w organizacji.

Moduł III. Wyzwanie: różnorodność

  • Zarządzanie zespołem hybrydowym/zdalnym (komunikacja, poczucie wspólnoty, autentyczność, zaufanie).
  • Kim ONI są? – obszary różnorodności.
  • Charakterystyka różnych generacji – wartości, przekonania.
  • Motywowanie pokoleń, czyli czego oczekuje się od lidera?
  • Dlaczego tak trudno się nam porozumieć? – różnorodność komunikacyjna – o potrzebach komunikacyjnych, analiza SWOT.
  • Style myślenia i zarządzanie różnorodnością w zespole.

Moduł IV. Trudne sytuacje

  • Bank trudnych sytuacji – trening oparty na realnych przypadkach i case study.
  • Krótkie komunikaty vs. długie rozmowy – analiza potrzeb.
  • Trening rozmów – praca z oporem, rozmowa oceniająca, rozmowa o zmianie pracy, rozmowa o problemie.
  • Jak radzić sobie z nieprzewidywalnymi zachowaniami: płacz, atak, wycofanie itp.?
  • Co zrobić, kiedy wszystkie inne narzędzia zawiodły? Cykl rozmów dyscyplinujących.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie zaprezentowanej wiedzy i wnioski, sesja pytań do eksperta, rekomendacje dotyczące wdrożenia zdobytej wiedzy (dla chętnych: rekomendacje dotyczące dalszych kroków szkoleniowych i optymalizacji ścieżki rozwoju zawodowego), ewaluacja zrealizowanego projektu i feedback.

  • Praca warsztatowa oparta na przykładach uczestników oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera.
  • Metody aktywizujące, zgodne z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.
  • Analiza realnych przypadków i wdrażanie praktycznych rozwiązań.

Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia kursu.

Wiedza:

  • Świadomość specyfiki świata BANI.
  • Rozumienie postaw takich jak asertywność, manipulacja, agresja.
  • Wiedza na temat zarządzania zespołem zróżnicowanym pokoleniowo.
  • Zasady prowadzenia trudnych rozmów.
  • Znajomość narzędzi asertywnej komunikacji.

Umiejętności:

  • Zarządzanie zespołami w trudnych sytuacjach.
  • Skuteczna komunikacja asertywna.
  • Prowadzenie rozmów z trudnymi pracownikami.
  • Motywowanie i zarządzanie zespołami różnorodnymi.
  • Budowanie strategii działania w sytuacjach kryzysowych.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie autorytetu lidera.
  • Wzmacnianie postaw współpracy w zespole.
  • Efektywne radzenie sobie z manipulacją i agresją.
  • Umiejętność reagowania w sytuacjach kryzysowych.
  • Tworzenie atmosfery zaufania w zespole.

Pozostałe korzyści:

  • Możliwość konsultacji z trenerem przez 30 dni po zakończeniu kursu (e-mentoring).
  • Wyposażenie w materiały szkoleniowe i praktyczne narzędzia.
  • Dostęp do nowatorskiego programu Akademia Menadżera.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
10 lut 2025
14 godz.
Warszawa
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
24 lut 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN