2023,35 zł
10 - 11 lut 2025
Warszawa

Wyzwania i trudności nowoczesnego lidera

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

10 - 11 lut 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Wysoko wykwalifikowani eksperci o ogromnym doświadczeniu trenerskim.

Cena:
netto:

2023,35 zł
1645,00 zł

Dodatkowe informacje
Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45. W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa. Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy.

Pozostałe terminy:

Kurs skupia się na rozwijaniu praktycznych umiejętności kierowników zespołów i liderów, umożliwiając im skuteczne zarządzanie zespołami w trudnych sytuacjach, takich jak praca w środowisku BANI, trudne rozmowy, zarządzanie różnorodnością i sytuacje kryzysowe.

Cel szkolenia: Wyposażyć liderów w narzędzia do efektywnego zarządzania, motywowania zespołów oraz rozwiązywania konfliktów w zmiennych warunkach biznesowych.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Dla menadżerów, liderów zespołów oraz osób pełniących role kierownicze, które chcą poprawić swoje kompetencje w zakresie zarządzania w trudnych sytuacjach oraz pracy z zespołami zróżnicowanymi.

Moduł I. Wyzwania liderskie

  • Nowy świat, nowe zasady – o świecie BANI (i o tym, dlaczego VUCA nie jest już wystarczające).
  • Odpowiedź na świat BANI – jak sobie poradzić?
  • Bez czego nie poradzisz sobie w trudnych sytuacjach? Czyli o … Autorytecie!
  • Czy można przygotować się na kryzys?
  • Model wspierający podejmowanie decyzji w świecie BANI.

Moduł II. Asertywna postawa lidera zespołu

  • Gra z dylematem – walka czy współpraca?
  • Czym jest asertywność? Fakty i mity.
  • Postawy i strategie dążące do realizacji celu i budujące współpracę.
  • Jak ochronić siebie i nie poddać się agresji oraz manipulacji?
  • Narzędzia asertywnej komunikacji: komunikat Ja, konstruktywna IZ.
  • Zgoda i odmowa – kiedy mówić „tak”, kiedy „nie”?
  • Stawianie granic i warunkowość sytuacyjna.
  • Model współpracy i komunikacji czyli o trzech różnych zachowaniach w organizacji.

Moduł III. Wyzwanie: różnorodność

  • Zarządzanie zespołem hybrydowym/zdalnym (komunikacja, poczucie wspólnoty, autentyczność, zaufanie).
  • Kim ONI są? – obszary różnorodności.
  • Charakterystyka różnych generacji – wartości, przekonania.
  • Motywowanie pokoleń, czyli czego oczekuje się od lidera?
  • Dlaczego tak trudno się nam porozumieć? – różnorodność komunikacyjna – o potrzebach komunikacyjnych, analiza SWOT.
  • Style myślenia i zarządzanie różnorodnością w zespole.

Moduł IV. Trudne sytuacje

  • Bank trudnych sytuacji – trening oparty na realnych przypadkach i case study.
  • Krótkie komunikaty vs. długie rozmowy – analiza potrzeb.
  • Trening rozmów – praca z oporem, rozmowa oceniająca, rozmowa o zmianie pracy, rozmowa o problemie.
  • Jak radzić sobie z nieprzewidywalnymi zachowaniami: płacz, atak, wycofanie itp.?
  • Co zrobić, kiedy wszystkie inne narzędzia zawiodły? Cykl rozmów dyscyplinujących.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie zaprezentowanej wiedzy i wnioski, sesja pytań do eksperta, rekomendacje dotyczące wdrożenia zdobytej wiedzy (dla chętnych: rekomendacje dotyczące dalszych kroków szkoleniowych i optymalizacji ścieżki rozwoju zawodowego), ewaluacja zrealizowanego projektu i feedback.

  • Praca warsztatowa oparta na przykładach uczestników oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera.
  • Metody aktywizujące, zgodne z cyklem Kolba i metodą Activity Based Learning.
  • Analiza realnych przypadków i wdrażanie praktycznych rozwiązań.

Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia kursu.

Wiedza:

  • Świadomość specyfiki świata BANI.
  • Rozumienie postaw takich jak asertywność, manipulacja, agresja.
  • Wiedza na temat zarządzania zespołem zróżnicowanym pokoleniowo.
  • Zasady prowadzenia trudnych rozmów.
  • Znajomość narzędzi asertywnej komunikacji.

Umiejętności:

  • Zarządzanie zespołami w trudnych sytuacjach.
  • Skuteczna komunikacja asertywna.
  • Prowadzenie rozmów z trudnymi pracownikami.
  • Motywowanie i zarządzanie zespołami różnorodnymi.
  • Budowanie strategii działania w sytuacjach kryzysowych.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie autorytetu lidera.
  • Wzmacnianie postaw współpracy w zespole.
  • Efektywne radzenie sobie z manipulacją i agresją.
  • Umiejętność reagowania w sytuacjach kryzysowych.
  • Tworzenie atmosfery zaufania w zespole.

Pozostałe korzyści:

  • Możliwość konsultacji z trenerem przez 30 dni po zakończeniu kursu (e-mentoring).
  • Wyposażenie w materiały szkoleniowe i praktyczne narzędzia.
  • Dostęp do nowatorskiego programu Akademia Menadżera.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
10 lut 2025
14 godz.
Warszawa
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
24 lut 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN