4950,00 zł
1 lis 2024 - 1 sie 2025
Katowice
Termin niedostępny

Psychologia dla Menedżera

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

146 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe „Psychologia dla Menedżera” mają na celu poszerzenie wiedzy oraz rozwój praktycznych umiejętności związanych z psychologicznymi aspektami zarządzania. Obejmują takie obszary jak komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie ze stresem, budowanie efektywnych zespołów i motywowanie. Studia te przygotowują uczestników do podejmowania trafnych decyzji w środowisku biznesowym, gdzie czynniki interpersonalne i dobrostan psychiczny są kluczowe.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do osób zainteresowanych psychologią, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii menedżerskiej, oraz tych, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania zespołami z wykorzystaniem narzędzi psychologicznych.

  • Wprowadzenie do psychologii menedżerskiej
  • Kompetencje interpersonalne w praktyce menedżerskiej
  • Budowanie efektywnych zespołów z perspektywy psychologicznej
  • Rozwój osobisty i dobrostan psychiczny w miejscu pracy
  • Wykłady
  • Ćwiczenia
  • Konwersatoria
  • Analiza case studies
  • Interaktywne metody dydaktyczne

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wiedza:

  • Solidne podstawy z zakresu psychologii, w tym psychologii społecznej, poznawczej i klinicznej.
  • Zrozumienie ludzkiego zachowania w kontekście organizacyjnym.
  • Znajomość technik budowania efektywnych zespołów i motywowania pracowników.

Umiejętności:

  • Rozwinięcie komunikacji interpersonalnej, co zwiększy efektywność w relacjach zawodowych.
  • Umiejętność zarządzania różnicami indywidualnymi w zespole.
  • Radzenie sobie z konfliktami oraz trudnymi sytuacjami w zespole.
  • Rozwój osobisty, asertywność, dbanie o dobrostan psychiczny i odporność na stres.
  • Stosowanie technik coachingu i mentoringu w zarządzaniu.

Kompetencje społeczne:

  • Lepsze przygotowanie do pełnienia roli menedżera i lidera.
  • Umiejętność promowania zdrowia psychicznego w miejscu pracy.
  • Tworzenie i zarządzanie zdrowym i efektywnym środowiskiem pracy.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training