Wybrany termin:
Termin:
5 paź 2024 - 30 cze 2025
Miejsce:
Kraków
Cena:
6000,00 zł

Marketing internetowy

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

5 paź 2024 - 30 cze 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

204 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów: dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych.

 

Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą.

 

Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Internet to przyszłość komunikacji społecznej w różnych dziedzinach życia (sferze prywatnej, publicznej, ekonomii, edukacji, itp.), stąd specjalistyczna i praktyczna wiedza dotycząca mediów elektronicznych jest wartością bezdyskusyjną w społeczeństwie współczesnym. Wychodząc z tego założenia, program studiów kierujemy do wszystkich, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego oraz znaleźć zatrudnienie w różnych działach marketingu, w tym w agencjach interaktywnych, portalach i innych firmach działających w sieci. Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Marketing Internetowy to program, który z założenia szkoli strategów marketingowych i managerów marketingu internetowego. Jego kompleksowość daje mu wielką przewagę nad szkoleniami z pojedynczych narzędzi, więc jeśli chcecie wskoczyć na wyższy poziom zawodowy (i zarobkowy), to właśnie tego Wam trzeba. A jeśli prowadzicie biznes, który potrzebuje strategicznego marketingowego dopalacza, to decyzja powinna być jeszcze bardziej oczywista. Zwłaszcza, że na liście zajęć nie brakuje warsztatów z kompetencji twardych, czyli z analityki, reklamy, project managementu, marketing automation. Nie wspominając o tym, że za każdym razem dorzucamy mocniej do pieca i organizujemy dla Was dodatkowe spotkania gościnne.

  • Budowanie marki w Internecie
  • Budowanie strategii komunikacji
  • Content marketing
  • Copywriting
  • Customer Experience
  • E-commerce
  • Email marketing
  • Employer branding 
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Growthhacking marketing
  • Instagram marketing
  • Kampanie reklamowe w social media
  • Marketing automation
  • Marketing B2B
  • Neuromarketing
  • Branding
  • PR - nowoczesna komunikacja w praktyce
  • Prawo autorskie w internecie
  • Psychologia konsumenta
  • SEO
  • Service Design
  • Personal branding i social selling na LinkedIn
  • UX
  • Wprowadzenie do marketingu internetowego
  • Komunikacja marki w serwisie Facebook
  • Video marketing

Studia na kierunku Marketing Internetowy mają dwie edycje w ciągu roku akademickiego. Pierwsza edycja rozpoczyna się w październiku, druga w lutym. Maksymalna liczba uczestników na każdej z edycji waha się pomiędzy 37 – 40 osób. Program studiów został opracowany według autorskiej ścieżki, która umożliwia studentom zdobywanie wiedzy krok po kroku. Zajęcia rozpoczynają się od wprowadzenia do zagadnień z obszaru budowania strategii komunikacji i psychologii konsumenta. Następnie, w kilku blokach tematycznych, omawiane są najważniejsze serwisy społecznościowe i ich rola w komunikacji marki oraz działaniach reklamowych. Po zajęciach teoretycznych, kolejnym krokiem jest blok zajęć warsztatowych oraz zajęcia z praktykami branży, którzy na przykładzie swoich firm opowiadają o konkretnych rozwiązaniach z wykorzystaniem marketingu internetowego.

 

Wszystkie zajęcia prowadzone są w oparciu o praktyczne i aktywizujące metody nauczania, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, studia przypadków. Po ukończeniu studiów, studenci otrzymują dyplom w języku polskim i angielskim, uznawany poza granicami kraju.

Osoba do kontaktu

lic. Aneta Nosal tel.: 12 617 42 52; anosal@agh.edu.pl

Więcej informacji na temat studiów:

www.facebook.com/MI.WH.AGH/ , https://marketinginternetowy.agh.edu.pl/ 

Uczestnik otrzymuje:

Absolwenci uzyskają świadectwo poświadczające ukończenie studiów podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Wiedza:

  • Absolwenci studiów zdobędą wiedzę umożliwiającą im zaprojektowanie, przygotowanie i realizację profesjonalnej strategii obecności marki w sieci. Będą w stanie dobrać narzędzia do zaplanowanych celów marketingowych i zrealizować kampanie interaktywne. 
  • Znajomość narzędzi i trendów związanych z email i mobile marketingiem udoskonali warsztat absolwentów w działaniach z zakresu najbardziej skutecznych, jak i opłacalnych form promocji i reklamy w Internecie.
  • Praktyczna wiedza dotycząca zarządzania projektem internetowym wraz z wiedzą z zakresu prawa pozwoli absolwentom na twórczą i skuteczną aktywność w wielu interesujących przedsięwzięciach interaktywnych.

Umiejętności:

  • Zdobyte umiejętności w zakresie prowadzenia badań internetowych pozwolą absolwentom sprawnie i kompleksowo rozumieć społeczności w Internecie, zarówno pod względem analizy socjologicznej, jak również na poziomie doboru grupy docelowej dla określonych usług internetowych.
  • Rozwiną oni swoją kreatywność i umiejętności niezbędne do prowadzenie biznesu w Internecie.
  • Studenci zdobędą również umiejętności tworzenia interfejsów aplikacji i serwisów internetowych, a także przygotowania funkcjonalności narzędzi internetowych.

Kompetencje społeczne:

Prócz wiedzy z zakresu marketingu absolwenci nauczą się efektywnie pracować w grupie z wykorzystaniem nowoczesnych technologii internetowych oraz poznają reguły wyszukiwania i generowania informacji w sieci. 

Pozostałe korzyści:

Szczegółowy program i efekty kształcenia: https://sylabusy.agh.edu.pl/pl/1/2/19/1/6/15/168

Inni oglądali również