Darmowe
1 paź 2024 - 2 lip 2025
Kraków
Termin niedostępny

Edukacja medyczna w erze cyfrowej

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 2 lip 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

160 godz.

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów dr Grzegorz Cebula, prof. UJ
Dzięki finansowaniu przez Agencję Badań Medycznych studia są bezpłatne. Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być jedynie osoby, które spełniają łącznie wszystkie warunki określone regulaminem studiów.
Termin niedostępny

Autorski program studiów podyplomowych ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej oraz organizacji i przygotowywania egzaminów testowych. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi teoriami dotyczącymi metod wspierania procesu uczenia się i nabywania kompetencji. Program obejmuje m.in. organizację pracy centrum symulacji, realizację symulowanych scenariuszy klinicznych oraz przygotowanie narzędzi oceny postępów studentów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane są do osób zatrudnionych w sektorze biomedycznym:

  • pracowników podmiotów leczniczych,
  • osób wykonujących zawód medyczny,
  • osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrobów medycznych, IT dla sektora ochrony zdrowia, badań klinicznych, biotechnologicznym,
  • pracowników uczelni wyższych o profilu biomedycznym,
  • pracowników administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego.
  • Nowości w edukacji realizowanej w centrum symulacji medycznej
  • Symulacja medyczna
  • Umiejętności poznawcze i społeczne kształcenie w centrum symulacji medycznej
  • Środowisko wygenerowane cyfrowo innowacyjne podejście do symulacji medycznej
  • Nowoczesne metody przygotowania egzaminów
  • Zajęcia praktyczne w centrum symulacji medycznej.
  • Realizacja symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Debriefing.
  • Przygotowanie i prowadzenie OSCE.
  • Praca z pacjentami symulowanymi.

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. Radziwiłłowska 4, 31-026 Kraków
  • Telefon: 12 341 19 07
  • E-mail: ujcmstudiapodyplabm@cm-uj.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych CM UJ

Wiedza:

  • Miejsce nauczyciela akademickiego w procesie uczenia się studentów.
  • Modele uczenia się oparte na badaniach neuropsychologicznych, psychologii poznawczej i pedagogiki.
  • Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć studentów.
  • Organizacja pracy w centrum symulacji medycznej.
  • Zasady prowadzenia symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Zasady uczenia umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Zasady uczenia podstaw umiejętności poznawczych i społecznych.
  • Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju w pracy nauczyciela.
  • Narzędzia doboru metodologii oceny postępów studentów.
  • Organizacja i prowadzenie OSCE.

Umiejętności:

  • Tworzenie środowiska sprzyjającego procesowi uczenia się.
  • Prowadzenie oceny kształtującej z pojedynczym studentem i grupą.
  • Tworzenie symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Uczenie umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Realizacja założonych efektów uczenia się w symulowanych scenariuszach klinicznych.
  • Współpraca z pacjentem symulowanym.
  • Prowadzenie debriefingu po symulowanym scenariuszu klinicznym.
  • Pisanie prawidłowych pytań do testu jednokrotnego wyboru.
  • Przygotowanie stacji OSCE wraz z kartą kontrolną.
  • Opracowanie planu własnego rozwoju w roli nauczyciela akademickiego.

Kompetencje społeczne:

  • Gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy.
  • Współpraca z nauczycielami akademickimi i specjalistami.
  • Twórcze poszukiwanie najlepszych rozwiązań dydaktycznych.
  • Kształtowanie umiejętności współpracy studentów.
  • Rozwijanie u studentów ciekawości, aktywności i samodzielności poznawczej oraz logicznego i krytycznego myślenia.
  • Stymulowanie studentów do samodzielnej pracy.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL oraz narzędzi Business Intelligence

Offer image
8870,00 zł
10 paź 2025
205 godz.
Warszawa
W ostatnich latach obserwowany jest nieustanny wzrost znaczenia analizy danych w otoczeniu biznesowym. W erze bardzo szybko przyrastającej ilości zbieranych danych, tradycyjne narzędzia i arkusze kalkulacyjne są niewystarczającymi narzędziami do formułowania wniosków i podejmowania odpowiednich akcji. Program studiów powstał w oparciu o dwa spostrzeżenia dotyczące trendów wprost z rynku pracy: Język SQL jest najczęściej pojawiającym się wymogiem i pewnym minimum w kontekście ofert pracy na stanowisko analityka. Jednocześnie, poziom znajomości tego zagadnienia wśród osób rozpoczynających pracę w obszarze analityki pozostaje względnie niski. Business Intelligence jest nowym, szybko rozwijającym się obszarem, który będzie absorbował coraz większą liczbę wykwalifikowanych specjalistów.Studia podyplomowe przygotowują słuchaczy do poznania i dalszego rozwoju w obu dziedzinach.Głównym celem studiów podyplomowych „Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL (w bazach danych Oracle) oraz narzędzi Business Intelligence (Power BI i Tableau)” jest szeroko rozumiany rozwój umiejętności pracy z danymi u słuchaczy - od pozyskania ich bezpośrednio z dowolnej bazy danych, przez wstępną obróbkę i przygotowanie do analizy, wizualizację oraz raportowanie i prezentację. Program studiów, jak i proponowana metoda kształcenia, skonstruowane zostały pod kątem wiedzy praktycznej - 100% zajęć prowadzonych jest przez praktyków biznesowych z wielkim doświadczeniem i ma formę warsztatową przy komputerach. Uczestnicy zapoznają się ze stosowanymi przez analityków metodami oraz narzędziami stosowanymi podczas przetwarzania danych. Nabędą ważną umiejętność pracy z danymi w sposób wydajny i efektywny. W ten sposób, słuchacze będą gotowi, aby bezpośrednio po studiach wykorzystywać wiedzę w pracy zawodowej, jak i będą potrafili samodzielnie rozszerzać swoje kompetencje w dowolnym kierunku z zakresu szeroko pojętej analityki danych.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski