Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Myślenice
Cena:
Do ustalenia

Grupowy kurs angielskiego ogólnego - level B2

Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Myślenice

Czas trwania:

75 godz.

Prowadzący:

Małgorzata Kowalczyk

Cena:

Do ustalenia

Dodatkowe informacjestacjonarnie w siedzibie zamawiającego

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Kurs przygotowuje do samodzielnego korzystania z umiejętości mówienia, czytania i słuchania oraz pisania w połączeniu z nabytą wiedzą w zakresie gramatyki i słownictwa na poziomie B2 według ESOKJ; zapoznaje kursanta z formatem egzaminu TGLS Direct B2 i przygotowuje go do samodzielnego wykonywania ćwiczeń egzaminacyjnych; potwierdza kształtowanie kompetencji społecznych: przełamanie bariery mówienia, wprowadzenie nawyku myślenia po angielsku oraz samodzielnej pracy nad rozwojem języka.

Usługa:
Szkolenie/Kurs synchroniczny
Poziom:
B2
Kategorie:

Firmy i instytucje

Kurs przeznaczony jest dla osób które miały już wcześniej kontakt z językiem angielskim wcześniej lub ukończyły kurs na poziomie B1 i chcą kontynuować naukę języka. Kurs prowadzony jest stacjonarnie jako zajęcia grupowe.

W nauczaniu proponujemy podejście eklektyczne, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla grupy. Zalecamy stosowanie wielu różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do każdego kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w możliwie wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które gwarantują wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do naturalnych sytuacji i komunikowania się w życiu codziennym. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.

W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).

Program zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w grupach i podgrupach, praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla grupy w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. Przykładowe techniki nauczania umiejętności językowych wykorzystywane w wymienionych powyżej metodach nauczania języka angielskiego jako języka obcego to: pytania otwarte, dialogi, pytania prawda/fałsz, pytania wielokrotnego wyboru, uzupełnianie luk, dryle, symulacje, odgrywanie ról, gry i zabawy komunikacyjne, ćwiczenia z luką informacyjną, dialogi, dyskusje, dryle, praca z fiszkami. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta.

Kurs w szkole McGregor skupia się na komunikacji oraz ćwiczeniu mówienia i interakcji potrzebnych w życiu codziennym. Dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania przy równoczesnym poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B2 zgodnie z Państwa potrzebami

Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zaj

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia szkolenia,

Materiały na zajęcia - podręcznik i ćwiczenia oraz dodatkowe materiały przygotowane przez lektora, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb grupy i wspomagają Państwa proces uczenia się na zajęciach jak również poza nimi.

Wiedza:

Na zakończenie kursu będą Państwo samodzielnie rozpoznawać, definiować, kategoryzować, nazywać i samodzielnie stosować słownictwo na poziomie B2 nie tylko w słuchaniu i czytaniu ale również w tworzeniu wypowiedzi ustnych i pisemnych z zakresu: sukces, przyroda, osiągnięcia i umiejętności, sport, problemy, i trudności, życie rodzinne i praca.

Na zakończenie kursy będą Państwo samodzielnie rozpoznawać, identyfikować, porównywać oraz samodzielnie stosować struktury gramatyczne na poziomie B2 nie tylko w słuchaniu i czytaniu ale również w tworzeniu wypowiedzi ustnych i pisemnych z zakresu: czasy teraźniejsze (present simple oraz present continuous); czasy przeszłe (past simple, past continuous, past perfect); czasy przyszłe; czasowniki modalne, zwroty grzecznościowe, formułowanie pytań, słowotwórstwo.

Umiejętności:

Mówienie: na zakończenie kursu będą Państwo:

  • samodzielnie budowali wypowiedzi ustne stosując nabytą wiedzę z zakresu gramatyki oraz słownictwa na poziomie B2 umożliwiającą w miarę swobodną komunikacje.
  • rozumieć dyskusje na tematy techniczne z zakresu jej specjalności.
  • porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron.
  • formułować przejrzyste wypowiedzi ustne w szerokim zakresie tematów, a także wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań.

Słuchanie: słuchanie wymaga ciągłej pracy i nie od razu będą Państwo w stanie zrozumieć i wychwycić wszystkie niezbędne informacje. Potrzebne są ćwiczenia oraz systematyczna praca. Po kursie będą Państwo:

  • samodzielnie tłumaczyli polecenia lektora prowadzącego zajęcia indywidualne, określali ogólny sens słuchanego materiału;
  • wychwytywali ze słuchu poszczególne informacje takie jak: kiedy, gdzie, o której godzinie, z kim, za ile, co i kto, precyzowali czy podana informacja jest prawdziwa lub fałszywa z odsłuchanym nagraniem.

Czytanie: na zakończenie kursu będą Państwo:

  • samodzielnie czytali ze zrozumieniem złożone teksty takie jak : artykuły, maile, strony internetowe.
  • określali główną myśl tekstu czytanego, podsumowywali tekst w kilku zdaniach, precyzowali czy dane zdania są prawdziwe czy fałszywe w odniesieniu do tekstu; wychwytywali nowe słowa do samodzielnego sprawdzenia w słowniku i rozwijali swój zakres słownictwa.

Pisanie: na zakończenie kursu będą Państwo:

  • budowali samodzielnie teksty użytkowe, używając słownictwa oraz struktur gramatycznych z którymi zapoznali się Państwo na kursie taki jak: maile, raport, eseje.
  • stosowali właściwy format tekstu użytkowego, register oraz struktury gramatyczne i leksykalne charakterystyczne dla wypowiedzi formalnych i nieformalnych poznane na kursie oraz poprawnie stosowali interpunkcje i zasady pisowni.

Kompetencje społeczne:

Będą Państwo zmotywowani pozytywnie do dalszego poszerzania wiedzy z języka angielskiego; do samodzielnej pracy w domu nad rozwojem umiejętności mówienia, słuchania, czytania oraz pisania przy równoczesnej pracy nad rozbudowaniem struktur leksykalno gramatycznych.

Pozostałe korzyści:

Przygotowanie do egzaminu TGLS Direct: W trakcie kursu 15 godzin przeznaczonych jest na przygotowanie do egzaminu TGLS Direct B2 w trakcie których zapoznają się Państwo z formatem egzaminu oraz z technikami i strategiami egzaminacyjnymi, które ułatwią Państwu zdanie egzaminu TGLS Direct B2 z jak najlepszym rezultatem. Będą Państwo również uczestniczyli przynajmniej w jednym egzaminie próbnym TGLS Direct B2. Otrzymają również Państwo wsparcie w postaci dodatkowych ćwiczeń egzaminacyjnych w trakcie zajęć, ze wszystkich części egzaminu oraz ćwiczenia służące rozwojowi słownictwa i struktur gramatycznych wymaganych na egzaminie na danym poziomie.

Po zakończeniu kursu przystąpią Państwo do stacjonarnego egzaminu TGLS Direct, B2 który zweryfikuje oraz potwierdzi Państwa poziom znajomości języka angielskiego, jak również otworzy Państwu drzwi do kariery zawodowej lub osobistego rozwoju.

Egzamin TGLS Direct B2 jest rozpoznawalny i respektowany na całym świecie. Egzamin trwa ok. 65 minut i testuje:

1) rozumienie ze słuchu (czas trwania: 15 minut)

2) rozumienie tekstu czytanego z elementami poprawności językowej (czas trwania: 15 minut)

3) komunikację pisemną (czas trwania: 20 minut)

4) komunikację ustną (czas trwania: ok. 15 minut)