8600,00 zł
25 paź 2025 - 30 cze 2026
Kraków

Zarządzanie zakupami w biznesie

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

25 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

180 godz.

Cena:

8600,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów: dr hab. inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof. UJ

Termin rekrutacji od 24.04.2025 do 28.08.2025

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe Zarządzanie zakupami w biznesie są odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym wzrasta zapotrzebowanie na ekspertów zarządzających i nadzorujących procesy zakupowe w korporacjach międzynarodowych oraz średnich i dużych przedsiębiorstwach. Są to unikatowe studia w skali kraju mające na celu doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz umiejętności w zakresie strategicznego zarządzania procesami zakupowymi ze względu na optymalizację rentowności organizacji przy jednoczesnym ograniczaniu ryzyka, związanego z zakupami. Zajęcia na studiach prowadzone są przez grono wykładowców WZiKS UJ jak również wybitnych ekspertów - praktyków ds. zakupów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są otwarte dla wszystkich chętnych (w szczególności specjalistów oraz kierowników pierwszego/średniego szczebla działów zakupowych).

  • Przywództwo i zarządzanie
  • Psychologia i budowanie wizerunku lidera
  • Komunikacja w biznesie
  • Negocjacje w biznesie
  • Zarządzanie projektami
  • Finanse przedsiębiorstwa
  • Aspekty prawne w procesach zakupowych
  • Digitalizacja procesów zakupowych
  • Strategie zakupowe
  • Zarządzanie ryzykiem w zakupach
  • Zarządzanie procesami
  • Zarządzanie relacjami w procesach zakupowych
  • Transformacja procesów zakupowych
  • Audyt dostawcy

Obsługa studiów:

mgr Urszula Bidzińska

pok.: 3.371

tel.: 12 664 55 78

urszula.bidzinska@uj.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

Po ukończeniu studiów podyplomowych słuchacz zna i rozumie:

  • Ogólną i specjalistyczną terminologię z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości, umożliwiającą identyfikację obszaru działań zakupowych w przedsiębiorstwie.
  • Zjawiska związane z różnymi aspektami zarządzania procesami zakupowymi.
  • Metody, narzędzia i instrumenty wykorzystywane w procesach zakupowych z zakresu ekonomii, prawa i psychologii.
  • Technologie informacyjno-komunikacyjne wspierające realizację procesów zakupowych w organizacjach.
  • Zależności pomiędzy procesami zakupowymi a innymi obszarami organizacji.
  • Rolę procesów zakupowych w organizacji.

Umiejętności:

Po ukończeniu studiów podyplomowych słuchacz potrafi:

  • Identyfikować i formułować wybrane problemy badawcze umożliwiające analizę złożonych procesów zakupowych.
  • Dokonywać diagnozy sytuacji i krytycznie oceniać różne strategie radzenia sobie z konfliktem.
  • Analizować związki procesów zakupowych z innymi obszarami organizacji i jej otoczenia.
  • Stosować różne instrumenty z zakresu zarządzania, ekonomii, prawa, controllingu, negocjacji i technologii informatycznych w procesach zakupowych.
  • Przeprowadzać pogłębioną analizę strategicznych procesów zakupowych z wykorzystaniem zaawansowanych ujęć teoretycznych i metodycznych.

Kompetencje społeczne:

Po ukończeniu studiów podyplomowych słuchacz jest gotów do:

  • Ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego.
  • Tworzenia i uczestnictwa w pracy zespołów interdyscyplinarnych w środowisku biznesowym związanym z zakupami.
  • Pełnienia różnych ról w procesach zakupowych w zależności od potrzeb.
  • Samodzielnej i zespołowej pracy nad praktycznym zastosowaniem wiedzy teoretycznej w dynamicznie rozwijającym się obszarze zakupów.
  • Podejmowania samodzielnych, odpowiedzialnych decyzji w sytuacjach kryzysowych związanych z aktywnością zakupową.
  • Skutecznego komunikowania się i negocjowania oraz pracy w zespołach.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
24 cze 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN