996,30 zł
21 sty 2025
Online
Termin niedostępny

Zarządzanie konfliktami

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

21 sty 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

8 godz.

Prowadzący:

Doświadczeni i wykwalifikowani trenerzy o udokumentowanych dokonaniach

Dodatkowe informacje
Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

Kurs ma na celu nauczenie liderów zespołów, jak skutecznie zarządzać konfliktami, zapobiegać ich eskalacji oraz wykorzystać trudne sytuacje do wzmocnienia zespołu. Szkolenie skupia się na praktyce i indywidualnych potrzebach uczestników, uwzględniając specyfikę ich pracy.

Cel szkolenia:

  1. Wykształcenie umiejętności zarządzania konfliktami.
  2. Mapowanie trudnych sytuacji.
  3. Poprawa komunikacji w zespole podczas konfliktów.
  4. Nabycie technik zapobiegania konfliktom i zarządzania nimi.
Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany
  • Liderzy zespołów.
  • Menedżerowie chcący rozwijać umiejętności zarządzania zespołem.
  • Osoby odpowiedzialne za budowanie relacji w organizacji.

Wstęp do warsztatu: weryfikacja potrzeb Uczestników szkolenia, identyfikacja i omówienie celów kursu, blok poświęcony sprawom organizacyjnym, wprowadzenie do tematu szkolenia.

Moduł I. Zarządzanie konfliktami – wprowadzenie

  • Analiza przyczyn powstawania konfliktów w zespole.
  • Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
  • Zapobieganie konfliktom, technika ZROZUM.
  • Oczekiwania zespołu względem menedżera w konflikcie.
  • Budowanie zasad współpracy.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „W mojej grupie …”.

Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole

  • Kto, kiedy i dlaczego manipuluje?
  • 10 zasad odporności na psychomanipulacje w zespole.
  • Asertywność i empatia w zarządzaniu.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.

Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie trudnych sytuacji

  • Czym jest proces mapowania?
  • Budowanie katalogu możliwych trudnych sytuacji.
  • Opracowywanie rozwiązań, czyli jak podejmować dobre decyzje?
  • Przygotowujemy się na „trudne”.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „A to ci historia”.

Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w konflikcie i trudnych sytuacjach

  • Techniki skutecznej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie”, a które „chłodzą”?
  • Mowa ciała w konflikcie.
  • Zasada 5 minut jako narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
  • Zasady trudnych rozmów:
  • Oddzielamy ludzi od problemów.
  • Rozwiązujemy problemy.
  • Kierunek: do przodu.
  • Zasada czerwonej i zielonej kartki.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „obrazki”.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie, opracowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami i sytuacjami trudnymi, wnioski końcowe, ewaluacja zrealizowanego warsztatu.

  • Praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników.
  • Studium przypadku.
  • Ćwiczenia praktyczne (np. "TOWER OF POWER", "A to ci historia").
  • Mini wykłady i dyskusje.
  • Gry zespołowe i zadania praktyczne.

Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat uczestnictwa w kursie.

Wiedza:

  • Zasady skutecznej komunikacji w konflikcie.
  • Techniki zapobiegania konfliktom.
  • Przyczyny i mechanizmy powstawania konfliktów.
  • Rola lidera w zarządzaniu trudnymi sytuacjami.
  • Zasady prowadzenia trudnych rozmów.

Umiejętności:

  • Mapowanie sytuacji trudnych.
  • Radzenie sobie z manipulacjami.
  • Podejmowanie skutecznych decyzji w sytuacjach kryzysowych.
  • Budowanie zasad współpracy w zespole.
  • Wykorzystywanie trudnych sytuacji do wzmacniania zespołu.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji w sytuacjach kryzysowych.
  • Rozwiązywanie konfliktów w sposób konstruktywny.
  • Wspieranie komunikacji zespołowej.
  • Zachowanie empatii w trudnych sytuacjach.
  • Przeciwdziałanie paraliżowi i chaosowi w zespole.

Pozostałe korzyści:

  1. Opieka poszkoleniowa – darmowe konsultacje przez 30 dni.
  2. Materiały szkoleniowe do samodzielnego wykorzystania.
  3. Możliwość realizacji kursu online lub stacjonarnie.
  4. Przygotowanie do zastosowania zdobytej wiedzy od razu po szkoleniu.

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować