996,30 zł
21 sty 2025
Online

Zarządzanie konfliktami

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

21 sty 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

8 godz.

Prowadzący:

Doświadczeni i wykwalifikowani trenerzy o udokumentowanych dokonaniach

Cena:
netto:

996,30 zł
810,00 zł

Dodatkowe informacje
Szkolenie obywa się na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online.

Pozostałe terminy:

Kurs ma na celu nauczenie liderów zespołów, jak skutecznie zarządzać konfliktami, zapobiegać ich eskalacji oraz wykorzystać trudne sytuacje do wzmocnienia zespołu. Szkolenie skupia się na praktyce i indywidualnych potrzebach uczestników, uwzględniając specyfikę ich pracy.

Cel szkolenia:

  1. Wykształcenie umiejętności zarządzania konfliktami.
  2. Mapowanie trudnych sytuacji.
  3. Poprawa komunikacji w zespole podczas konfliktów.
  4. Nabycie technik zapobiegania konfliktom i zarządzania nimi.
Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany
  • Liderzy zespołów.
  • Menedżerowie chcący rozwijać umiejętności zarządzania zespołem.
  • Osoby odpowiedzialne za budowanie relacji w organizacji.

Wstęp do warsztatu: weryfikacja potrzeb Uczestników szkolenia, identyfikacja i omówienie celów kursu, blok poświęcony sprawom organizacyjnym, wprowadzenie do tematu szkolenia.

Moduł I. Zarządzanie konfliktami – wprowadzenie

  • Analiza przyczyn powstawania konfliktów w zespole.
  • Rola lidera w zarządzaniu konfliktami.
  • Zapobieganie konfliktom, technika ZROZUM.
  • Oczekiwania zespołu względem menedżera w konflikcie.
  • Budowanie zasad współpracy.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „W mojej grupie …”.

Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole

  • Kto, kiedy i dlaczego manipuluje?
  • 10 zasad odporności na psychomanipulacje w zespole.
  • Asertywność i empatia w zarządzaniu.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.

Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie trudnych sytuacji

  • Czym jest proces mapowania?
  • Budowanie katalogu możliwych trudnych sytuacji.
  • Opracowywanie rozwiązań, czyli jak podejmować dobre decyzje?
  • Przygotowujemy się na „trudne”.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „A to ci historia”.

Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w konflikcie i trudnych sytuacjach

  • Techniki skutecznej komunikacji, czyli które elementy komunikacji mają wpływ na „podgrzewanie”, a które „chłodzą”?
  • Mowa ciała w konflikcie.
  • Zasada 5 minut jako narzędzie prowadzenia trudnych rozmów.
  • Zasady trudnych rozmów:
  • Oddzielamy ludzi od problemów.
  • Rozwiązujemy problemy.
  • Kierunek: do przodu.
  • Zasada czerwonej i zielonej kartki.

W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „obrazki”.

Zakończenie szkolenia: podsumowanie, opracowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami i sytuacjami trudnymi, wnioski końcowe, ewaluacja zrealizowanego warsztatu.

  • Praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników.
  • Studium przypadku.
  • Ćwiczenia praktyczne (np. "TOWER OF POWER", "A to ci historia").
  • Mini wykłady i dyskusje.
  • Gry zespołowe i zadania praktyczne.

Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat uczestnictwa w kursie.

Wiedza:

  • Zasady skutecznej komunikacji w konflikcie.
  • Techniki zapobiegania konfliktom.
  • Przyczyny i mechanizmy powstawania konfliktów.
  • Rola lidera w zarządzaniu trudnymi sytuacjami.
  • Zasady prowadzenia trudnych rozmów.

Umiejętności:

  • Mapowanie sytuacji trudnych.
  • Radzenie sobie z manipulacjami.
  • Podejmowanie skutecznych decyzji w sytuacjach kryzysowych.
  • Budowanie zasad współpracy w zespole.
  • Wykorzystywanie trudnych sytuacji do wzmacniania zespołu.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji w sytuacjach kryzysowych.
  • Rozwiązywanie konfliktów w sposób konstruktywny.
  • Wspieranie komunikacji zespołowej.
  • Zachowanie empatii w trudnych sytuacjach.
  • Przeciwdziałanie paraliżowi i chaosowi w zespole.

Pozostałe korzyści:

  1. Opieka poszkoleniowa – darmowe konsultacje przez 30 dni.
  2. Materiały szkoleniowe do samodzielnego wykorzystania.
  3. Możliwość realizacji kursu online lub stacjonarnie.
  4. Przygotowanie do zastosowania zdobytej wiedzy od razu po szkoleniu.

Inni oglądali również