602,70 zł
23 paź 2025
Online
Termin niedostępny

Wykorzystanie analizy sensorycznej i badań konsumenckich w projektowaniu i doskonaleniu produktów

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 paź 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

6 godz.

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Ekspert w zakresie Szkoleń z Analizy Sensorycznej
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Analiza sensoryczna oraz badania konsumenckie stanowią fundament skutecznego projektowania i doskonalenia produktów spożywczych, pozwalając na dopasowanie właściwości organoleptycznych do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Umiejętne wykorzystanie tych narzędzi umożliwia nie tylko bieżącą ocenę jakości i akceptowalności produktów, lecz także optymalizację receptur, identyfikację wyróżników sensorycznych oraz przewidywanie preferencji konsumenckich w oparciu o obiektywnie zweryfikowane dane. Kluczowe jest tu połączenie wiedzy z zakresu metod analizy sensorycznej i badań konsumenckich z kompetencjami w zakresie planowania testów oraz analizy wyników.

Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia badań wspierających rozwój nowych produktów oraz podejmowanie decyzji technologicznych i marketingowych w oparciu o wyniki analizy sensorycznej i badań konsumenckich.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Szkolenie kierowane jest do technologów, specjalistów ds. jakości, pracowników działów badań i rozwoju (R&D), marketingu oraz członków zespołów sensorycznych, którzy uczestniczą w projektowaniu produktów lub podejmowaniu decyzji opartych na danych sensorycznych i konsumenckich.

1. Rola analizy sensorycznej i badań konsumenckich w procesie tworzenia i doskonalenia produktów.

2. Metodologia badań sensorycznych i ich zastosowanie – analiza ekspercka vs. ocena konsumencka.

3. Zastosowanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów charakterystyka i zastosowanie metod różnicowych, metod skalowania i sensorycznej analizy opisowej w optymalizacji produktu.

4. Zastosowanie metod analizy sensorycznej w badaniach konsumenckich.

5. Badania konsumenckie – testy preferencji, akceptacji, testy hedoniczne.

6. Zogniskowane wywiady grupowe jako narzędzie pogłębionej analizy oczekiwań konsumentów.

7. Analiza danych z badań sensorycznych oraz badań konsumenckich i ich wykorzystanie w procesie projektowania.

8. Wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji marketingowych i technologicznych.

9. Przegląd trendów konsumenckich.

10. Pytania i odpowiedzi

Kontakt:

tel. +48 501 227 428

e-mail: info@ergosquare.pl

Uczestnik otrzymuje:

·   Materiały szkoleniowe

·   Możliwość konsultacji w czasie i po szkoleniu

·   Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim

Pozostałe korzyści:

Szkolenie koncentruje się na praktycznym zastosowaniu analizy sensorycznej i badań konsumenckich w procesie projektowania oraz doskonalenia produktów spożywczych. Celem jest przedstawienie metod badań oraz zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji dotyczących doskonalenia produktów spożywczych.

Uczestnicy nauczą się, jak planować i prowadzić badania sensoryczne oraz konsumenckie, jak analizować i interpretować wyniki oraz wykorzystywać je w procesie rozwoju i optymalizacji produktów.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Analityka danych i automatyzacja pracy w MS Excel, Power Platform, VBA

Offer image
7850,00 zł
15 lis 2025
195 godz.
Online
W ostatnich latach obserwowany jest nieustanny wzrost znaczenia analityki danych i umiejętności automatyzacji pracy.Niemal w każdej ofercie pracy biurowej na szeroko rozumianych stanowiskach analitycznych (ale nie tylko), wymagana jest umiejętność efektywnego posługiwania się zarówno programem Microsoft Excel (najpowszechniej stosowanym na rynku programem do eksploracji i prezentacji danych), jak również automatyzacji pracy (szczególnie w środowisku Microsoft, gdyż zdecydowana większość firm korzysta z oprogramowania tej firmy).Program studiów powstał w oparciu o spostrzeżenia dotyczące trendów wprost z rynku pracy:Od czasów pandemii w 2019 roku zdecydowana większość firm w Polsce korzysta z platformy Microsoft 365 i oczekuje od pracowników umiejętności wydajnego i efektywnego poruszania się w tym środowisku.Microsoft Excel jest niezmiennie najpowszechniej stosowanym na rynku programem do eksploracji i prezentacji danych, a jego pozycja uległą jeszcze większemu wzmocnieniu od czasu wprowadzenia zastawu nowych funkcjonalności dostępnych od wersji 2021.W ofertach pracy związanych z szeroko rozumianą analityką danych wymagane jest biegłe posługiwanie się w praktyce narzędziami Power Query, Power Pivot i Power Map, językami DAX i VBA, czy programami wchodzącymi w skład Power Platform (Power Automate i Power BI).Głównym celem studiów podyplomowych „Analityka danych i automatyzacja pracy w MS Excel, Power Platform, VBA” jest przygotowanie słuchaczy do pracy z narzędziami wymienionymi w powyższych punktach i zapoznanie z najnowocześniejszymi trendami w pracy z danymi.Studia są w 100% praktyczne i narzędziowe. Największa waga przywiązywana jest do zdobycia praktycznych umiejętności, które można wprost stosować w pracy zawodowej. Efektem końcowym jest przygotowanie przez studentów projektu zaliczeniowego w formie narzędzia którego głównym elementem będzie dashboard analityczny. Stanowić on będzie cenną pozycję w portfolio, a jednocześnie atut w ubieganiu się o pracę.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).