602,70 zł
23 paź 2025
Online

Wykorzystanie analizy sensorycznej i badań konsumenckich w projektowaniu i doskonaleniu produktów

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 paź 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

6 godz.

Cena:
netto:

602,70 zł
490,00 zł

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Ekspert w zakresie Szkoleń z Analizy Sensorycznej

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Analiza sensoryczna oraz badania konsumenckie stanowią fundament skutecznego projektowania i doskonalenia produktów spożywczych, pozwalając na dopasowanie właściwości organoleptycznych do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Umiejętne wykorzystanie tych narzędzi umożliwia nie tylko bieżącą ocenę jakości i akceptowalności produktów, lecz także optymalizację receptur, identyfikację wyróżników sensorycznych oraz przewidywanie preferencji konsumenckich w oparciu o obiektywnie zweryfikowane dane. Kluczowe jest tu połączenie wiedzy z zakresu metod analizy sensorycznej i badań konsumenckich z kompetencjami w zakresie planowania testów oraz analizy wyników.

Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia badań wspierających rozwój nowych produktów oraz podejmowanie decyzji technologicznych i marketingowych w oparciu o wyniki analizy sensorycznej i badań konsumenckich.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Szkolenie kierowane jest do technologów, specjalistów ds. jakości, pracowników działów badań i rozwoju (R&D), marketingu oraz członków zespołów sensorycznych, którzy uczestniczą w projektowaniu produktów lub podejmowaniu decyzji opartych na danych sensorycznych i konsumenckich.

1. Rola analizy sensorycznej i badań konsumenckich w procesie tworzenia i doskonalenia produktów.

2. Metodologia badań sensorycznych i ich zastosowanie – analiza ekspercka vs. ocena konsumencka.

3. Zastosowanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów charakterystyka i zastosowanie metod różnicowych, metod skalowania i sensorycznej analizy opisowej w optymalizacji produktu.

4. Zastosowanie metod analizy sensorycznej w badaniach konsumenckich.

5. Badania konsumenckie – testy preferencji, akceptacji, testy hedoniczne.

6. Zogniskowane wywiady grupowe jako narzędzie pogłębionej analizy oczekiwań konsumentów.

7. Analiza danych z badań sensorycznych oraz badań konsumenckich i ich wykorzystanie w procesie projektowania.

8. Wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji marketingowych i technologicznych.

9. Przegląd trendów konsumenckich.

10. Pytania i odpowiedzi

Kontakt:

tel. +48 501 227 428

e-mail: info@ergosquare.pl

Uczestnik otrzymuje:

·   Materiały szkoleniowe

·   Możliwość konsultacji w czasie i po szkoleniu

·   Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim

Pozostałe korzyści:

Szkolenie koncentruje się na praktycznym zastosowaniu analizy sensorycznej i badań konsumenckich w procesie projektowania oraz doskonalenia produktów spożywczych. Celem jest przedstawienie metod badań oraz zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji dotyczących doskonalenia produktów spożywczych.

Uczestnicy nauczą się, jak planować i prowadzić badania sensoryczne oraz konsumenckie, jak analizować i interpretować wyniki oraz wykorzystywać je w procesie rozwoju i optymalizacji produktów.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL oraz narzędzi Business Intelligence

Offer image
8870,00 zł
10 paź 2025
205 godz.
Online
W ostatnich latach obserwowany jest nieustanny wzrost znaczenia analizy danych w otoczeniu biznesowym. W erze bardzo szybko przyrastającej ilości zbieranych danych, tradycyjne narzędzia i arkusze kalkulacyjne są niewystarczającymi narzędziami do formułowania wniosków i podejmowania odpowiednich akcji. Program studiów powstał w oparciu o dwa spostrzeżenia dotyczące trendów wprost z rynku pracy: Język SQL jest najczęściej pojawiającym się wymogiem i pewnym minimum w kontekście ofert pracy na stanowisko analityka. Jednocześnie, poziom znajomości tego zagadnienia wśród osób rozpoczynających pracę w obszarze analityki pozostaje względnie niski. Business Intelligence jest nowym, szybko rozwijającym się obszarem, który będzie absorbował coraz większą liczbę wykwalifikowanych specjalistów.Studia podyplomowe przygotowują słuchaczy do poznania i dalszego rozwoju w obu dziedzinach.Głównym celem studiów podyplomowych „Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL (w bazach danych Oracle) oraz narzędzi Business Intelligence (Power BI i Tableau)” jest szeroko rozumiany rozwój umiejętności pracy z danymi u słuchaczy - od pozyskania ich bezpośrednio z dowolnej bazy danych, przez wstępną obróbkę i przygotowanie do analizy, wizualizację oraz raportowanie i prezentację. Program studiów, jak i proponowana metoda kształcenia, skonstruowane zostały pod kątem wiedzy praktycznej - 100% zajęć prowadzonych jest przez praktyków biznesowych z wielkim doświadczeniem i ma formę warsztatową przy komputerach. Uczestnicy zapoznają się ze stosowanymi przez analityków metodami oraz narzędziami stosowanymi podczas przetwarzania danych. Nabędą ważną umiejętność pracy z danymi w sposób wydajny i efektywny. W ten sposób, słuchacze będą gotowi, aby bezpośrednio po studiach wykorzystywać wiedzę w pracy zawodowej, jak i będą potrafili samodzielnie rozszerzać swoje kompetencje w dowolnym kierunku z zakresu szeroko pojętej analityki danych.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować