5000,00 zł
8 - 9 paź 2023
Toruń
Termin niedostępny

Komunikacja w zespole

Wybrany termin:

Termin:

8 - 9 paź 2023

Miejsce:

Toruń

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Tomasz Radkiewicz

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów
Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności pracy zespołowej oraz komunikacji w zespole.
Usługa:
Szkolenie/Kurs
Menedżerowie średniego szczebla w bankowość spółdzielczej
["1.\tPowitanie uczestników, przedstawienie celów oraz programu szkolenia", "2.\tMój potencjał w roli menedżera – autodiagnoza", "3.\tMocne strony – dlaczego warto do nich zaczynać swój rozwój", "4. Synergia zespołu – czym jest i dlaczego warto ją budowa", "5. Podstawowe definicje dotyczące zespołu", "6. Etapy budowania zespołu", "7. Zadania menedżerskie na każdym z etapów budowania zespołu", "8. Relacje w zespole – analiza sytuacji w zespołach Uczestników", "9. Najczęstsze problemy w zespołach pracowniczych - 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg Patricka Lencioni – czyli kiedy zespół nie funkcjonuje skutecznie", "10. Jakie dysfunkcje występują w zespołach Uczestników – analiza zespołów pracowniczych", "11. Przezwyciężanie 5 dysfunkcji pracy zespołowej", "12. Narzędzia eliminujące dysfunkcje w pracy zespołowej - wypracowanie listy rozwiązań i działań w zespołach", "13. Potoczne założenia psychologii motywacji", "14.Podstawowe teorie motywacji - ich mocne i słabe strony", "15. Zmiany w psychologii motywacji wynikające ze zmian pokoleniowych", "16.\tMity związane z motywacją pracowników", "a.\tMit wystarczających talentów", "b.\tMit skutecznego popędzania", "c.\tMit pozytywnego myślenia", "17. Wielka siódemka – 7 czynników budujących motywacje do działania", "18. Sprawczość działania i skuteczność działania jako czynniki wzmacniające zaangażowanie", "19. Gra szkoleniowa – Szyfranci", "20.Teoria Kurta Lewina i jej zastosowanie w motywacji", "21.Źródła motywacji do działania", "22.Etapy każdego działania - motywowanie do aktywności na każdym z etapów", "23.Ustalanie celów i priorytetów zadań jako kluczowa funkcja menedżerska", "24.Reguły ustalania priorytetów", "25.Sposoby komunikowania celów pracownikom", "26.Opisanie planu wdrożenia wiedzy i umiejętności ze szkolenia w placówkach bankowych"]
• Case studies: Praktyczne sytuacje, które prezentujemy w formie studiów przypadków opartych na rzeczywistości bankowości spółdzielczej. Wspólnie analizujemy wyzwania, podejmujemy decyzje i wyciągamy wnioski, co umożliwia lepsze zrozumienie i zapamiętanie materiału. • Dyskusje: Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa poprzez dyskusje grupowe. Uczestnicy dzielą się swoimi pomysłami, doświadczeniami i wnioskami podczas pracy w zespołach, co tworzy inspirującą atmosferę współpracy i wymiany wiedzy. • Praktyczne zadania: Wspieramy proces uczenia się poprzez praktyczne zadania oparte o rzeczywistość uczestników i cechy środowiska bankowości spółdzielczej.

Uczestnik otrzymuje:

[]

Wiedza:

[]

Umiejętności:

[]

Kompetencje społeczne:

[]

Pozostałe korzyści:

[]

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
9 wrz 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
13 lis 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować