Darmowe
1 paź 2025 - 30 cze 2026
Kraków

Edukacja medyczna w erze cyfrowej

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

160 godz.

Cena:

Darmowe

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów: dr Grzegorz Cebula, prof. UJ

Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być jedynie osoby, które spełniają łącznie wszystkie warunki określone regulaminem studiów.

Termin rekrutacji od 22.04.2025 do 30.05.2025

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Autorski program studiów podyplomowych ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia zajęć metodą symulacji medycznej oraz organizacji i przygotowywania egzaminów testowych. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi teoriami dotyczącymi metod wspierania procesu uczenia się i nabywania kompetencji. Program obejmuje m.in. organizację pracy centrum symulacji, realizację symulowanych scenariuszy klinicznych oraz przygotowanie narzędzi oceny postępów studentów.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe skierowane są do osób zatrudnionych w sektorze biomedycznym:

  • pracowników podmiotów leczniczych,
  • osób wykonujących zawód medyczny,
  • osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach o profilu farmaceutycznym, wyrobów medycznych, IT dla sektora ochrony zdrowia, badań klinicznych, biotechnologicznym,
  • pracowników uczelni wyższych o profilu biomedycznym,
  • pracowników administracji systemu ochrony zdrowia i obszaru zdrowia publicznego.
  • Nowości w edukacji realizowanej w centrum symulacji medycznej
  • Symulacja medyczna
  • Umiejętności poznawcze i społeczne kształcenie w centrum symulacji medycznej
  • Środowisko wygenerowane cyfrowo innowacyjne podejście do symulacji medycznej
  • Nowoczesne metody przygotowania egzaminów
  • Zajęcia praktyczne w centrum symulacji medycznej.
  • Realizacja symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Debriefing.
  • Przygotowanie i prowadzenie OSCE.
  • Praca z pacjentami symulowanymi.

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. Radziwiłłowska 4, 31-026 Kraków
  • Telefon: 12 341 19 07
  • E-mail: ujcmstudiapodyplabm@cm-uj.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych CM UJ

Wiedza:

  • Miejsce nauczyciela akademickiego w procesie uczenia się studentów.
  • Modele uczenia się oparte na badaniach neuropsychologicznych, psychologii poznawczej i pedagogiki.
  • Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć studentów.
  • Organizacja pracy w centrum symulacji medycznej.
  • Zasady prowadzenia symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Zasady uczenia umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Zasady uczenia podstaw umiejętności poznawczych i społecznych.
  • Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju w pracy nauczyciela.
  • Narzędzia doboru metodologii oceny postępów studentów.
  • Organizacja i prowadzenie OSCE.

Umiejętności:

  • Tworzenie środowiska sprzyjającego procesowi uczenia się.
  • Prowadzenie oceny kształtującej z pojedynczym studentem i grupą.
  • Tworzenie symulowanych scenariuszy klinicznych.
  • Uczenie umiejętności technicznych metodą 4 kroków.
  • Realizacja założonych efektów uczenia się w symulowanych scenariuszach klinicznych.
  • Współpraca z pacjentem symulowanym.
  • Prowadzenie debriefingu po symulowanym scenariuszu klinicznym.
  • Pisanie prawidłowych pytań do testu jednokrotnego wyboru.
  • Przygotowanie stacji OSCE wraz z kartą kontrolną.
  • Opracowanie planu własnego rozwoju w roli nauczyciela akademickiego.

Kompetencje społeczne:

  • Gotowość do samodzielnego pogłębiania wiedzy.
  • Współpraca z nauczycielami akademickimi i specjalistami.
  • Twórcze poszukiwanie najlepszych rozwiązań dydaktycznych.
  • Kształtowanie umiejętności współpracy studentów.
  • Rozwijanie u studentów ciekawości, aktywności i samodzielności poznawczej oraz logicznego i krytycznego myślenia.
  • Stymulowanie studentów do samodzielnej pracy.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL oraz narzędzi Business Intelligence

Offer image
8870,00 zł
10 paź 2025
205 godz.
Warszawa
W ostatnich latach obserwowany jest nieustanny wzrost znaczenia analizy danych w otoczeniu biznesowym. W erze bardzo szybko przyrastającej ilości zbieranych danych, tradycyjne narzędzia i arkusze kalkulacyjne są niewystarczającymi narzędziami do formułowania wniosków i podejmowania odpowiednich akcji. Program studiów powstał w oparciu o dwa spostrzeżenia dotyczące trendów wprost z rynku pracy: Język SQL jest najczęściej pojawiającym się wymogiem i pewnym minimum w kontekście ofert pracy na stanowisko analityka. Jednocześnie, poziom znajomości tego zagadnienia wśród osób rozpoczynających pracę w obszarze analityki pozostaje względnie niski. Business Intelligence jest nowym, szybko rozwijającym się obszarem, który będzie absorbował coraz większą liczbę wykwalifikowanych specjalistów.Studia podyplomowe przygotowują słuchaczy do poznania i dalszego rozwoju w obu dziedzinach.Głównym celem studiów podyplomowych „Analityka danych z wykorzystaniem języka SQL (w bazach danych Oracle) oraz narzędzi Business Intelligence (Power BI i Tableau)” jest szeroko rozumiany rozwój umiejętności pracy z danymi u słuchaczy - od pozyskania ich bezpośrednio z dowolnej bazy danych, przez wstępną obróbkę i przygotowanie do analizy, wizualizację oraz raportowanie i prezentację. Program studiów, jak i proponowana metoda kształcenia, skonstruowane zostały pod kątem wiedzy praktycznej - 100% zajęć prowadzonych jest przez praktyków biznesowych z wielkim doświadczeniem i ma formę warsztatową przy komputerach. Uczestnicy zapoznają się ze stosowanymi przez analityków metodami oraz narzędziami stosowanymi podczas przetwarzania danych. Nabędą ważną umiejętność pracy z danymi w sposób wydajny i efektywny. W ten sposób, słuchacze będą gotowi, aby bezpośrednio po studiach wykorzystywać wiedzę w pracy zawodowej, jak i będą potrafili samodzielnie rozszerzać swoje kompetencje w dowolnym kierunku z zakresu szeroko pojętej analityki danych.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski