7900,00 zł
15 lis 2025 - 28 lis 2026
Warszawa

Akademia Menedżerska – Nowoczesna Praktyka Zarządzania Firmą

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

15 lis 2025 - 28 lis 2026

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

170 godz.

Cena:

7900,00 zł

Dodatkowe informacje
KIEROWNIK STUDIÓW dr hab. Urszula Ornarowicz, prof. SGH

Trwa rekrutacja na kolejną 21. edycję studiów.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia te mają na celu zaktualizowanie, uzupełnienie i poszerzenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dużym, średnim i małym przedsiębiorstwem w nowej rzeczywistości społeczno-gospodarczej.

Studia są adresowane do osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem oraz do tych, którzy planują rozpocząć karierę menedżerską w najbliższej przyszłości, tj. obecnym i przyszłym menedżerom małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

  • Zarządzanie firmą w nowej gospodarce
  • Marketing
  • Zarządzanie finansami
  • Logistyka i zarządzanie logistyczne
  • TQM - kompleksowe zarządzanie firmą we współczesnej gospodarce globalnej. Podejście jakościowe
  • Biznesplan
  • Prawo gospodarcze
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Zarządzanie strategiczne
  • Etyka w biznesie
  • Negocjacje handlowe

Zajęcia odbywają się wyłącznie w soboty, co umożliwia łączenie nauki z pracą zawodową i obowiązkami rodzinno-domowymi. Program obejmuje wykłady, warsztaty, analizę przypadków oraz prace indywidualne i grupowe.

Sekretarz studiów: mgr Katarzyna Uljasz-Rawa

  • Telefon: +48 885 835 351
  • Email: kasiara@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie współczesnych trendów zarządzania firmą.
  • Znajomość kluczowych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa: produkcja, handel, finanse, marketing, logistyka, TQM, zasoby ludzkie.
  • Świadomość odpowiedzialności społecznej biznesu i jej znaczenia.

Umiejętności:

  • Umiejętność diagnozowania i projektowania rozwiązań w praktyce zarządczej.
  • Przygotowanie biznesplanu jako narzędzia wspierającego działalność gospodarczą.
  • Zdolność do efektywnego zarządzania zespołem i procesami w firmie.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność budowania relacji biznesowych i negocjacji handlowych.
  • Zdolność do pracy w zespole oraz efektywnego komunikowania się w środowisku biznesowym.
  • Świadomość etycznych wyzwań współczesnego biznesu i umiejętność podejmowania etycznych decyzji.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski