Termin rejestracji w systemie IRK: 15.05.2025 r. - 28.09.2025 r.
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.
Cele studiów
Studia adresujemy do tych, którzy rozumieją potrzebę komunikacji w dzisiejszym świecie nie tylko biznesu, ale każdej organizacji funkcjonującej w XXI wieku. W szczególności do zainteresowanych nabyciem praktycznej i najnowszej wiedzy z zakresu kompleksowej komunikacji organizacji z jej otoczeniem i wszystkimi grupami odbiorców.
Kierujemy je do tych wszystkich, którzy chcą nabyć nowych kompetencji, być może zmienić swoją drogę zawodową lub rozpocząć ją w innym obszarze niż planowali kiedyś.
Zapraszamy tych, którzy chcą zdobyć kompetencje komunikacyjne użyteczne w public relations, sponsoringu, CSR, reklamie, budowie i zarządzaniu marką oraz do managerów i pracowników:
Powyższa lista to jednak początek profilu studentów, a nie jego koniec. Komunikacja jest kluczowa niemal w każdym obszarze, a elementy stanowiące podstawę programu są niezbędne w każdej organizacji.
Tematyka studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne z punktu widzenia marki, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych dziś trendach. Głównymi filarami są zajęcia poświęcone różnym aspektom public relations, budowie i zarządzania marką, strategii reklamy czy CSR i sponsoringowi. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.
Kontakt:
ul. Dobra 55 pokój 0.102
00-312 Warszawa
tel. (22) 55-20-285
e-mail: r.brzoska@uw.edu.pl
Świadectwo ukończenia studiów