11 008,50 zł
23 lis 2025 - 6 lip 2026
Warszawa

Menedżer Motoryzacji

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 lis 2025 - 6 lip 2026

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

160 godz.

Cena:
netto:

11 008,50 zł
8950,00 zł

Dodatkowe informacje

Zajęcia odbywają się w formie zajęć na uczelni jako 10 merytorycznych sesji 16-godzinnych, raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Prowadzący:
Kierownik studiów: dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Podyplomowe Studia dla Menedżerów Motoryzacji łączą wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem i pomagają menedżerom branży motoryzacyjnej zdobyć wiedzę o rynku i różnych jego aspektach i przygotować się na zmieniające się wyzwania.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia dla Menedżerów Motoryzacji polecane są szczególnie dla:

  • menedżerów, specjalistów oraz właścicieli przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej (w tym z sektora dilerskiego, serwisowego i producenckiego oraz pozostałych),
  • osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną, które w przyszłości chcą związać z nią swoją karierę zawodową.

Blok I. Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie (40 godz.)

  • Zarządzanie strategiczne
  • Analiza strategiczna
  • Strategie rozwoju i konkurencji
  • Zarządzanie w kryzysie
  • Sposoby rozwoju przedsiębiorstw

Blok II. Strategia marketingowa (24 godz.)

  • Strategie marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie relacjami z klientami

Blok III. Zarządzanie zasobami ludzkimi (36 godz.)

  • Kierowanie ludźmi
  • Negocjacje
  • Trening autoprezentacji
  • Zarządzanie czasem menedżera
  • Techniki menedżerskie
  • Przywództwo
  • Skuteczna komunikacja

Blok IV. Finansowe i rachunkowościowe problemy zarządzania przedsiębiorstwem (24 godz.)

  • Zarządzanie finansami
  • Budżetowanie
  • Biznesplan

Blok V. Problemy wdrażania strategii (36 godz.)

  • Zarządzanie procesami 
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie operacyjne
  • Logistyka
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Wdrażanie strategii
  • Warsztaty menedżerskie
  • Wykłady
  • Case study
  • Warsztaty menedżerskie
  • Praca grupowa
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków

Informacje dla kandydatów:

mgr Beata Chełstowska

+48 22 564 85 00

bczapl@sgh.waw.pl

Sekretarz studiów:

dr Anna Krejner-Nowecka

akrejn@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Znajomość strategii zarządzania i konkurencji
  • Wiedza o rynku motoryzacyjnym
  • Rozumienie finansów przedsiębiorstw
  • Znajomość procesów i projektów
  • Wiedza z zakresu marketingu i marki
  • Rachunkowość zarządcza i budżetowanie
  • Teoria i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi
  • Techniki negocjacyjne i komunikacyjne
  • Przywództwo i rozwój kompetencji menedżerskich
  • Ryzyka i logistyka w przedsiębiorstwie

Umiejętności:

  • Tworzenie strategii rozwoju
  • Kierowanie zespołami i negocjowanie
  • Zarządzanie czasem i autoprezentacja
  • Analiza i interpretacja danych finansowych
  • Opracowywanie i wdrażanie planów biznesowych
  • Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
  • Prowadzenie projektów i zarządzanie zmianą
  • Rozpoznawanie ryzyk i opracowywanie reakcji
  • Tworzenie budżetów i planów operacyjnych
  • Współpraca w środowisku biznesowym

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w grupie i budowania relacji
  • Świadomość roli menedżera w organizacji
  • Gotowość do uczenia się i samodoskonalenia
  • Odpowiedzialność za podejmowane decyzje
  • Etyka w zarządzaniu
  • Otwartość na zmiany i innowacje
  • Rozwijanie sieci kontaktów zawodowych
  • Zdolność do prezentowania i obrony własnych poglądów
  • Praca w warunkach presji czasu
  • Zaangażowanie w rozwój organizacji

Pozostałe korzyści:

  • Zdobycie i udoskonalenie praktycznych umiejętności przygotowujących lub wspierających pełnienie funkcji kierowniczych w branży motoryzacyjnej.
  • Zdobycie wiedzy o rynku motoryzacyjnym i różnych jego aspektach.
  • Wejście do elity menedżerów motoryzacji w Polsce. Pierwsza edycja studiów odbyła się w 2004 roku i od tego czasu regularnie co roku uruchamiana jest kolejna edycja.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
23 kwi 2026
14 godz.
Warszawa
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).