Darmowe
Do ustalenia
Online

Szkoła Autoprezentacji

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Cena:

Darmowe

Kurs "Szkoła Autoprezentacji" oferowany przez WSPiA Rzeszowską Szkołę Wyższą to bezpłatne szkolenie online z zakresu podstaw wystąpień publicznych i autoprezentacji. Program obejmuje różnorodne aspekty związane z publicznymi wystąpieniami oraz technikami autoprezentacji, zarówno w kontekście zawodowym, jak i codziennym. Celem kursu jest wykształcenie umiejętności skutecznego przygotowania i prowadzenia prezentacji, poprawa kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz nauka właściwego kreowania swojego wizerunku w różnych sytuacjach społecznych i zawodowych.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs jest skierowany do:

  • Osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności wystąpień publicznych i autoprezentacji
  • Studentów i absolwentów przygotowujących się do wejścia na rynek pracy
  • Profesjonalistów chcących poprawić swoje kompetencje komunikacyjne
  • Osób pragnących skuteczniej budować swój wizerunek zawodowy
  1. Przygotowanie się do wystąpienia publicznego
  2. Rodzaje wystąpień publicznych prezentacje oferty, referaty naukowe, przedstawienie wyników z raportu
  3. Sztuka przygotowania prezentacji
  4. Jak prowadzić wystąpienie publiczne?
  5. Jak rozmawiać z przyszłym pracodawcą? - Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Networking sztuka nawiązywania nieformalnych relacji biznesowych
  7. Jak kreować swój wizerunek jako eksperta
  • Materiały wideo
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Quizy i testy wiedzy
  • Forum dyskusyjne dla uczestników
  • Konsultacje z prowadzącym

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent kursu otrzymuje bezpłatne zaświadczenie o ukończeniu kursu, pod warunkiem uzyskania co najmniej 60% punktów z testów końcowych i quizów wprowadzających.

Wiedza:

  • Znajomość podstawowych zasad wystąpień publicznych i autoprezentacji.
  • Umiejętność przygotowania wizualnej prezentacji.
  • Rozróżnianie różnych typów wystąpień publicznych.
  • Znajomość technik autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Zrozumienie zasad tworzenia swojego wizerunku jako eksperta.

Umiejętności:

  • Przygotowanie i prowadzenie atrakcyjnego wystąpienia publicznego.
  • Skuteczna autoprezentacja w rozmowach kwalifikacyjnych.
  • Wykorzystywanie różnych technik komunikacji werbalnej i pozawerbalnej.
  • Nawiązywanie i utrzymywanie nieformalnych relacji biznesowych.
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku w życiu realnym i wirtualnym.

Kompetencje społeczne:

  • Motywacja do pracy nad swoimi umiejętnościami autoprezentacji.
  • Świadomość znaczenia skutecznej komunikacji w różnych sytuacjach życiowych.
  • Umiejętność dbania o swój wizerunek w kontekście zawodowym.
  • Zrozumienie potrzeby przygotowania do spotkań rekrutacyjnych i biznesowych.
  • Umiejętność korzystania z zasad autoprezentacji w różnych kontekstach społecznych.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
24 cze 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN