Kurs ma na celu nauczenie liderów zespołów, jak skutecznie zarządzać konfliktami, zapobiegać ich eskalacji oraz wykorzystać trudne sytuacje do wzmocnienia zespołu. Szkolenie skupia się na praktyce i indywidualnych potrzebach uczestników, uwzględniając specyfikę ich pracy.
Cel szkolenia:
Wstęp do warsztatu: weryfikacja potrzeb Uczestników szkolenia, identyfikacja i omówienie celów kursu, blok poświęcony sprawom organizacyjnym, wprowadzenie do tematu szkolenia.
Moduł I. Zarządzanie konfliktami – wprowadzenie
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „W mojej grupie …”.
Moduł II. Zarządzanie konfliktem – psychomanipulacje w zespole
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „TOWER OF POWER”.
Moduł III. Zarządzanie konfliktem – mapowanie trudnych sytuacji
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „A to ci historia”.
Moduł IV. Zarządzanie konfliktem – komunikacja w konflikcie i trudnych sytuacjach
W trakcie modułu zostaną wykorzystane takie narzędzia pracy jak: mini wykład, studium przypadku, ćwiczenie „obrazki”.
Zakończenie szkolenia: podsumowanie, opracowanie indywidualnych planów działania w obszarze zarządzania konfliktami i sytuacjami trudnymi, wnioski końcowe, ewaluacja zrealizowanego warsztatu.
Kontakt ws. szkolenia: (22) 224 21 95, 603 906 655, biuro@humanskills.pl
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia: Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Certyfikat uczestnictwa w kursie.