549,00聽z艂
12 cze 2025
Online

Zarz膮dzania zespo艂ami handlowymi

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

12 cze 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

8 godz.

Cena:

549,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych termin贸w

Podniesienie wiedzy i umiej臋tno艣ci w sposobie komunikacji z pracownikami w dziale handlowym, aby wykorzysta膰 ich pe艂ny potencja艂 i jak najbardziej efektywnie realizowa膰 postawione cele.

Us艂uga:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
艢redni

Szkolenie skierowane do:

  • Kadry mened偶erskiej
  • Do艣wiadczonych menad偶er贸w
  • Os贸b zarz膮dzaj膮cych zespo艂ami handlowymi
  • Os贸b odpowiedzialnych za rozw贸j pracownik贸w
  • Pracownik贸w, kt贸rzy aspiruj膮 do obj臋cia roli lidera
  1. Strategia, taktyka, misja, wizja i warto艣ci zespo艂u i organizacji.
  2. Filozofia zarz膮dzania wg S. Sinek, Maxwella oraz role lidera zespo艂u.
  3. Zarz膮dzanie sytuacyjne czyli w艂asny styl zarz膮dzania oraz etapy pracownika w organizacji.
  4. Planowanie, organizowanie, delegowanie i monitoring zada艅.
  5. Wyznaczanie cel贸w pracownikom.
  6. Coachingowy styl zarz膮dzania i umiej臋tno艣膰 uwa偶nego s艂uchania.
  7. Motywacja i motywowanie, w tym modele i badania na temat motywowania.
  8. Narz臋dzia mened偶era wspieraj膮ce drog臋 do po偶膮danych wynik贸w zespo艂u.
  9. Scenariusze rozm贸w z pracownikami (rozmowy nagradzaj膮ce, oceniaj膮ce, deleguj膮ce, koryguj膮ce, w tym plan naprawczy).
  10. Feedback i feedforward w komunikacji z zespo艂em.
  11. Style reagowania lidera w sytuacjach trudnych.
  12. Wspieranie i krygowanie dzia艂a艅 pracownik贸w w sytuacjach trudnych i problemowych.
  13. Zarz膮dzanie zespo艂em, z elementami wsparcia zwinn膮 metodyk膮 pracy.

Wyk艂ady i prezentacje multimedialne

Case studies

膯wiczenia grupowe

Scenariusze rozm贸w

Wiedza:

  • R贸偶ne style zarz膮dzania i ich zastosowanie w zale偶no艣ci od etapu rozwoju pracownika
  • Techniki motywowania i budowania zaanga偶owania
  • Metodyka delegowania zada艅 i monitorowania ich realizacji
  • Narz臋dzia i techniki coachingowe wspieraj膮ce rozw贸j pracownik贸w
  • Sztuka udzielania feedbacku i feedforwardu
  • Skuteczne reagowanie w trudnych sytuacjach mened偶erskich
  • Zasady skutecznej komunikacji w zespole

Umiej臋tno艣ci:

  • Delegowanie zada艅 i odpowiedzialno艣ci
  • Prowadzenie rozm贸w motywuj膮cych, oceniaj膮cych, koryguj膮cych
  • Praktyczne wykorzystanie feedbacku i feedforwardu
  • Wykorzystywanie narz臋dzi mened偶erskich w celu osi膮gania cel贸w zespo艂u
  • Zastosowanie coachingowego stylu zarz膮dzania w codziennej pracy
  • Zarz膮dzanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych
  • Zwinne zarz膮dzanie zespo艂em w dynamicznych warunkach

Kompetencje spo艂eczne:

  • Zdolno艣膰 do efektywnej komunikacji z pracownikami
  • Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania konflikt贸w w zespole
  • Wspieranie rozwoju pracownik贸w w oparciu o ich indywidualne potrzeby
  • Kreowanie atmosfery wsp贸艂pracy i zaanga偶owania w zespole

Pozosta艂e korzy艣ci:

Korzy艣ci dla uczestnika:

  • Lepsze zrozumienie roli lidera i wp艂ywu r贸偶nych styl贸w zarz膮dzania na zesp贸艂
  • Zwi臋kszenie efektywno艣ci w zarz膮dzaniu zespo艂em handlowym
  • Rozw贸j umiej臋tno艣ci motywowania i delegowania zada艅
  • Zwi臋kszenie kompetencji w zakresie zarz膮dzania trudnymi sytuacjami
  • Podniesienie umiej臋tno艣ci w zakresie udzielania feedbacku i rozwoju pracownik贸w

Korzy艣ci dla organizacji:

  • Zwi臋kszenie efektywno艣ci zespo艂贸w handlowych
  • Poprawa komunikacji i wsp贸艂pracy w zespole
  • Zwi臋kszenie zaanga偶owania pracownik贸w
  • Budowanie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu i wsparciu rozwoju pracownik贸w