2029,50 zł
23 - 24 sty 2025
Poznań
Termin niedostępny

Efektywna sprzedaż i negocjacje - doskonalenie kompetencji handlowych

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 - 24 sty 2025

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Łukasz Kukorowski

Dodatkowe informacje
Miejsce szkolenia: Siedziba firmy OPEN, ul. Serbska 6a/1, 61-696 Poznań
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji w zakresie sprzedaży i negocjacji. Uczestnicy poznają zasady i techniki prowadzenia rozmów handlowych, zwiększą pewność siebie w negocjacjach, nauczą się prezentować ofertę w sposób skuteczny oraz radzić sobie z obiekcjami i trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Osoby pracujące na stanowiskach sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta, które chcą:

  • Poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży,
  • Zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja sprzedaży,
  • Poznać sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach w kontakcie z klientem.

Pierwszy kontakt:

  • Elevator Pitch
  • Efekt Aureoli, Efekt Golema
  • Budowanie rapportu
  • Mowa werbalna i niewerbalna

Diagnoza potrzeb:

  • Diagnoza bólu
  • Aktywne słuchanie
  • Stawianie pytań

Prezentacja:

  • Kontraktowanie
  • Język korzyści
  • Słownictwo wzmacniające przekaz
  • Typowe błędy

Techniki przejmowania kontroli:

  • Komunikat WPROST
  • Odwracanie pytań
  • Klaryfikacja
  • Techniki reakcji na zmylenia i „zasłony dymne”

Negocjacje:

  • 6 filarów negocjacji wg R. Shella
  • Style prowadzenia negocjacji
  • Trening negocjacji
  • BATNA
  • Relacje w negocjacjach

Typologia:

  • Wpływ temperamentu na przebieg negocjacji
  • Analiza własnego typu temperamentu

Finalizacja:

  • Skuteczne techniki finalizacji
  • Rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej
  • Obrona ceny
  • Wykorzystanie unikatowej wartości sprzedaży

Obiekcje w sprzedaży:

  • Zasady pracy z obiekcjami
  • Najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania

Standard obsługi klienta:

  • Asertywna obsługa
  • Humor i optymizm
  • Efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Case study: analiza rzeczywistych problemów.
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe: praktyczne zastosowanie wiedzy z informacją zwrotną.
  • Wymiana doświadczeń: moderowane dyskusje grupowe.
  • Interaktywne mini-wykłady: dostarczanie wiedzy teoretycznej w angażujący sposób.

Kontakt tel. 881 036 989

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Wiedza:

  • Zasady prowadzenia rozmów handlowych.
  • Techniki negocjacyjne dopasowane do różnych typów klientów.
  • Znajomość mechanizmów pracy z obiekcjami.
  • Sposoby zarządzania emocjami w kontakcie z klientem.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.

Umiejętności:

  • Identyfikowanie potrzeb klienta.
  • Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi rozmowami.
  • Skuteczne prezentowanie oferty.
  • Prowadzenie negocjacji z większą pewnością siebie.
  • Analiza i dostosowanie strategii do typów klientów.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji z klientem.
  • Praca w trudnych sytuacjach z optymizmem i asertywnością.
  • Wykorzystywanie feedbacku do rozwoju zawodowego.
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami.
  • Zarządzanie emocjami w stresujących sytuacjach.

Pozostałe korzyści:

  • Materiały drukowane i elektroniczne do dalszego wykorzystania.
  • Fotoprotokół z kluczowymi pomysłami i technikami.
  • Dostęp do konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
13 lis 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training