2029,50 zł
23 - 24 sty 2025
Poznań
Termin niedostępny

Efektywna sprzedaż i negocjacje - doskonalenie kompetencji handlowych

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 - 24 sty 2025

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

16 godz.

Prowadzący:

Logo
Łukasz Kukorowski

Dodatkowe informacje
Miejsce szkolenia: Siedziba firmy OPEN, ul. Serbska 6a/1, 61-696 Poznań
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych kompetencji w zakresie sprzedaży i negocjacji. Uczestnicy poznają zasady i techniki prowadzenia rozmów handlowych, zwiększą pewność siebie w negocjacjach, nauczą się prezentować ofertę w sposób skuteczny oraz radzić sobie z obiekcjami i trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem.

Usługa:
Szkolenie/Kurs
Poziom:
Zaawansowany

Osoby pracujące na stanowiskach sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta, które chcą:

  • Poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży,
  • Zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja sprzedaży,
  • Poznać sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach w kontakcie z klientem.

Pierwszy kontakt:

  • Elevator Pitch
  • Efekt Aureoli, Efekt Golema
  • Budowanie rapportu
  • Mowa werbalna i niewerbalna

Diagnoza potrzeb:

  • Diagnoza bólu
  • Aktywne słuchanie
  • Stawianie pytań

Prezentacja:

  • Kontraktowanie
  • Język korzyści
  • Słownictwo wzmacniające przekaz
  • Typowe błędy

Techniki przejmowania kontroli:

  • Komunikat WPROST
  • Odwracanie pytań
  • Klaryfikacja
  • Techniki reakcji na zmylenia i „zasłony dymne”

Negocjacje:

  • 6 filarów negocjacji wg R. Shella
  • Style prowadzenia negocjacji
  • Trening negocjacji
  • BATNA
  • Relacje w negocjacjach

Typologia:

  • Wpływ temperamentu na przebieg negocjacji
  • Analiza własnego typu temperamentu

Finalizacja:

  • Skuteczne techniki finalizacji
  • Rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej
  • Obrona ceny
  • Wykorzystanie unikatowej wartości sprzedaży

Obiekcje w sprzedaży:

  • Zasady pracy z obiekcjami
  • Najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania

Standard obsługi klienta:

  • Asertywna obsługa
  • Humor i optymizm
  • Efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Case study: analiza rzeczywistych problemów.
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe: praktyczne zastosowanie wiedzy z informacją zwrotną.
  • Wymiana doświadczeń: moderowane dyskusje grupowe.
  • Interaktywne mini-wykłady: dostarczanie wiedzy teoretycznej w angażujący sposób.

Kontakt tel. 881 036 989

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Wiedza:

  • Zasady prowadzenia rozmów handlowych.
  • Techniki negocjacyjne dopasowane do różnych typów klientów.
  • Znajomość mechanizmów pracy z obiekcjami.
  • Sposoby zarządzania emocjami w kontakcie z klientem.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.

Umiejętności:

  • Identyfikowanie potrzeb klienta.
  • Radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi rozmowami.
  • Skuteczne prezentowanie oferty.
  • Prowadzenie negocjacji z większą pewnością siebie.
  • Analiza i dostosowanie strategii do typów klientów.

Kompetencje społeczne:

  • Budowanie relacji z klientem.
  • Praca w trudnych sytuacjach z optymizmem i asertywnością.
  • Wykorzystywanie feedbacku do rozwoju zawodowego.
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami.
  • Zarządzanie emocjami w stresujących sytuacjach.

Pozostałe korzyści:

  • Materiały drukowane i elektroniczne do dalszego wykorzystania.
  • Fotoprotokół z kluczowymi pomysłami i technikami.
  • Dostęp do konsultacji z trenerem po szkoleniu.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
10 kwi 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN
Szkolenie/Kurs

Masaż współczesny

Offer image
1700,00 zł
21 cze 2025
30 godz.
Kraków
Masaż współczesny to nowoczesna technika masażu, która koncentruje się na poprawie ogólnego samopoczucia i relaksacji ciała. Opracowany na bazie naszego wieloletniego doświadczenia z sali zabiegowej i szkoleniowej, łączy techniki klasycznego masażu z elementami masażu głębokiego, masażu bańką chińską oraz terapii punktów spustowych. Współczesny masaż wykorzystuje różnorodne techniki manipulacji tkanek, takie jak głaskanie, ugniatanie, rozcieranie, wibracje i oklepywanie, aby łagodzić napięcie mięśniowe, zmniejszać ból i stymulować krążenie.Podczas certyfikowanego kursu masażu współczesnego, który trwa 30 godzin, nauczysz się, jak dostosować techniki masażu do różnych potrzeb, uzyskując efekty relaksacyjne, profilaktyczne lub regeneracyjne. Kurs obejmuje również elementy marketingu, co pozwoli Ci już na początku zdobyć umiejętności, które pomogą dotrzeć do klientów i zbudować różnorodną ofertę odpowiadającą ich potrzebom.Oto kilka szczegółów dotyczących kursu:Czas trwania kursu: 30 godzinMateriały szkoleniowe: Skrypt z technikami masażu oraz materiały wideoDodatkowe techniki: Masaż głęboki, masaż bańką chińską, terapia punktów spustowych, ergonomiaDokumenty: Certyfikat wewnętrznyEgzamin: PraktycznyLiczba uczestników: Maksymalnie 12 osóbMożliwość uczestnictwa z UP: TakOpieka poszkoleniowa: Tak, odpowiadamy na pytania oraz pomagamy w praktykachDostęp do grup na Facebooku: TakDzięki praktycznemu podejściu, każdy kursant nie tylko masuje, ale również jest masowany, co pozwala lepiej zrozumieć i poczuć korzyści płynące z masażu współczesnego.
Logo firmy
Akademia Masażu Manualni
Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN

Szkolenia i Kursy które mogą Cię zainteresować