7800,00 zł
1 paź 2025 - 30 cze 2026
Warszawa

Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

170 godz.

Cena:

7800,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów: dr Alicja Krzepicka

Studia prowadzone są w trybie hybrydowym (80% online, 20% stacjonarnie). Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w piątki 17:10–20:40 i soboty 9:00–16:30.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia mają na celu przekazanie wiedzy o zarządzaniu przedsiębiorstwem zorientowanym na sprzedaż i budowę wartości klienta. Uczestnicy uczą się metod liczenia wartości klientów, budowy portfeli klientów oraz strategii wzrostu rentowności. Program obejmuje nowoczesne podejście do marketingu opartego na wartości klienta oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Menedżerowie na różnych szczeblach zarządzania
  • Przedsiębiorcy
  • Specjaliści ds. marketingu, strategii sprzedaży, zarządzania popytem
  • Osoby chcące pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania wartością klienta
  • Metody, strategie i narzędzia sprzedaży
  • Metody pomiaru wartości klienta dla firmy
  • Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami
  • Strategia budowy wartości klientów
  • Budowa systemów informacji o klientach
  • Seminarium dyplomowe
  • Wykłady
  • Studia przypadków
  • Seminaria
  • Praca nad projektami

Sekretarz studiów:

mgr Grażyna Rybarska

Tel.: +48 22 564 86 55, +48 512 147 418

E-mail: grybar@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Zasady budowy strategii wartości klienta
  • Metody pomiaru wartości klienta
  • Techniki zarządzania relacjami z klientami
  • Strategie sprzedaży oparte na wartości klienta
  • Nowoczesne narzędzia sprzedażowe
  • Systemy informacji o klientach
  • Modele lojalności klientów

Umiejętności:

  • Analiza wartości klienta
  • Segmentacja klientów i budowa portfeli
  • Wdrażanie strategii wzrostu rentowności
  • Zastosowanie narzędzi do zarządzania relacjami z klientami
  • Tworzenie systemów informacji o klientach
  • Ocena skuteczności strategii sprzedaży
  • Wykorzystanie danych do optymalizacji sprzedaży

Kompetencje społeczne:

  • Świadomość roli klienta w strategii firmy
  • Podejmowanie decyzji opartych na wartości klienta
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami
  • Praca w zespołach interdyscyplinarnych
  • Umiejętność przekonywania i negocjacji
  • Etyczne podejście do zarządzania klientami
  • Samodzielność w analizie i wdrażaniu strategii sprzedaży

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
10 kwi 2025
14 godz.
Kraków
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN