5900,00 zł
1 paź 2024 - 2 lip 2025
Kraków
Termin niedostępny

Public Relations & Brand Management

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 2 lip 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

220 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe Public Relations & Brand Management są dwusemestralnym programem skierowanym do osób, które pragną zdobyć lub poszerzyć wiedzę z zakresu budowania marki osobistej, pracodawcy lub organizacji oraz realizacji kampanii promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są przeznaczone dla absolwentów dowolnych kierunków studiów wyższych, którzy chcą specjalizować się w obszarze Public Relations i Brand Management.

5 bloków tematycznych:

  • procesy i narzędzia PR&BM,
  • komunikacja,
  • marka,
  • media,
  • sektory kreatywne.

Zajęcia prowadzone są przez najlepszych specjalistów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz doświadczonych praktyków, opierając się na wykładach, warsztatach i studiach przypadków.

Dane do kontaktu:

  • Adres: ul. prof. St. Łojasiewicza 4, pok. 2.375, 30-348 Kraków
  • Telefon: 012 664 57 79, 012 664 55 83
  • E-mail: ewa.glaudel@uj.edu.pl
  • Strona internetowa: https://econ.uj.edu.pl/

Uczestnik otrzymuje:

Kwalifikacje zostaną potwierdzone formalnie świadectwem ukończenia studiów podyplomowych wydanym przez Uniwersytet Jagielloński.

Wiedza:

  • Znajomość terminologii stosowanej w Public Relations oraz Brand Management.
  • Rozumienie funkcji i narzędzi PR & BM.
  • Rozróżnianie działań PR & BM od działań marketingowych i reklamowych.
  • Znajomość sposobów budowania strategii PR & BM.
  • Specyfika oraz metody zarządzania sytuacjami kryzysowymi w organizacjach.
  • Metody komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego organizacji.

Umiejętności:

  • Stosowanie wyspecjalizowanej wiedzy z zakresu PR & BM w teorii i praktyce.
  • Znajomość podstawowych zagadnień prawa prasowego, własności intelektualnej oraz dostępu do informacji publicznej.
  • Umiejętność podstawowych strategii negocjacyjnych.
  • Zaawansowane umiejętności w posługiwaniu się językiem.
  • Radzenie sobie ze stresem.
  • Diagnozowanie sytuacji i ocena możliwych strategii.
  • Rozwiązywanie problemów zarządzania związanego z komunikacją w organizacji.
  • Formułowanie strategii komunikacyjnych.
  • Organizowanie i kierowanie pracą grupy.
  • Analiza i ocena efektywności działań PR & BM.

Kompetencje społeczne:

  • Współdziałanie i praca w grupie, przyjmowanie różnych ról.
  • Uzupełnianie i doskonalenie nabytej wiedzy i umiejętności.
  • Działanie w sposób przedsiębiorczy.
  • Pełnienie funkcji inicjatora przedsięwzięć.
  • Samodzielne, zespołowe oraz organizacyjne zdobywanie i doskonalenie wiedzy i umiejętności.
  • Kreowanie wizerunku i marki organizacji przez narzędzia PR & BM.
  • Rozumienie i analiza zjawisk społecznych.
  • Występowanie publiczne i przygotowywanie prezentacji.
  • Przygotowywanie informacji prasowych.
  • Organizowanie konferencji prasowych i udzielanie wywiadów.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN