Wybrany termin:
Termin:
1 pa藕 2024 - 2 lip 2025
Miejsce:
Krak贸w
Cena:
5900,00聽z艂

Public Relations & Brand Management

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 pa藕 2024 - 2 lip 2025

Miejsce:

Krak贸w

Czas trwania:

220 godz.

Prowadz膮cy:

Kierownik studi贸w dr hab. Jerzy Rosi艅ski, prof. UJ

Termin niedost臋pny

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe Public Relations & Brand Management s膮 dwusemestralnym programem skierowanym do os贸b, kt贸re pragn膮 zdoby膰 lub poszerzy膰 wiedz臋 z zakresu budowania marki osobistej, pracodawcy lub organizacji oraz realizacji kampanii promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 przeznaczone dla absolwent贸w dowolnych kierunk贸w studi贸w wy偶szych, kt贸rzy chc膮 specjalizowa膰 si臋 w obszarze Public Relations i Brand Management.

5 blok贸w tematycznych:

  • procesy i narz臋dzia PR&BM,
  • komunikacja,
  • marka,
  • media,
  • sektory kreatywne.

Zaj臋cia prowadzone s膮 przez najlepszych specjalist贸w Uniwersytetu Jagiello艅skiego oraz do艣wiadczonych praktyk贸w, opieraj膮c si臋 na wyk艂adach, warsztatach i studiach przypadk贸w.

Dane do kontaktu:

  • Adres: ul. prof. St. 艁ojasiewicza 4, pok. 2.375, 30-348 Krak贸w
  • Telefon: 012 664 57 79, 012 664 55 83
  • E-mail: ewa.glaudel@uj.edu.pl
  • Strona internetowa: https://econ.uj.edu.pl/

Uczestnik otrzymuje:

Kwalifikacje zostan膮 potwierdzone formalnie 艣wiadectwem uko艅czenia studi贸w podyplomowych wydanym przez Uniwersytet Jagiello艅ski.

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 terminologii stosowanej w Public Relations oraz Brand Management.
  • Rozumienie funkcji i narz臋dzi PR & BM.
  • Rozr贸偶nianie dzia艂a艅 PR & BM od dzia艂a艅 marketingowych i reklamowych.
  • Znajomo艣膰 sposob贸w budowania strategii PR & BM.
  • Specyfika oraz metody zarz膮dzania sytuacjami kryzysowymi w organizacjach.
  • Metody komunikowania wewn臋trznego i zewn臋trznego organizacji.

Umiej臋tno艣ci:

  • Stosowanie wyspecjalizowanej wiedzy z zakresu PR & BM w teorii i praktyce.
  • Znajomo艣膰 podstawowych zagadnie艅 prawa prasowego, w艂asno艣ci intelektualnej oraz dost臋pu do informacji publicznej.
  • Umiej臋tno艣膰 podstawowych strategii negocjacyjnych.
  • Zaawansowane umiej臋tno艣ci w pos艂ugiwaniu si臋 j臋zykiem.
  • Radzenie sobie ze stresem.
  • Diagnozowanie sytuacji i ocena mo偶liwych strategii.
  • Rozwi膮zywanie problem贸w zarz膮dzania zwi膮zanego z komunikacj膮 w organizacji.
  • Formu艂owanie strategii komunikacyjnych.
  • Organizowanie i kierowanie prac膮 grupy.
  • Analiza i ocena efektywno艣ci dzia艂a艅 PR & BM.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Wsp贸艂dzia艂anie i praca w grupie, przyjmowanie r贸偶nych r贸l.
  • Uzupe艂nianie i doskonalenie nabytej wiedzy i umiej臋tno艣ci.
  • Dzia艂anie w spos贸b przedsi臋biorczy.
  • Pe艂nienie funkcji inicjatora przedsi臋wzi臋膰.
  • Samodzielne, zespo艂owe oraz organizacyjne zdobywanie i doskonalenie wiedzy i umiej臋tno艣ci.
  • Kreowanie wizerunku i marki organizacji przez narz臋dzia PR & BM.
  • Rozumienie i analiza zjawisk spo艂ecznych.
  • Wyst臋powanie publiczne i przygotowywanie prezentacji.
  • Przygotowywanie informacji prasowych.
  • Organizowanie konferencji prasowych i udzielanie wywiad贸w.