8950,00 zł
10 maj 2025 - 18 kwi 2026
Online
Termin niedostępny

Menedżerskie

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

10 maj 2025 - 18 kwi 2026

Miejsce:

Online

Czas trwania:

192 godz.

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Kierownik studiów: dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia mają na celu przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami oraz praktycznych umiejętności niezbędnych współczesnym menedżerom. Absolwenci zdobywają kompetencje w zakresie analizy strategicznej i marketingowej, budowy planów strategicznych, kadrowych, finansowych oraz umiejętności negocjacyjnych i zarządzania projektami.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są polecane dla:

  • menedżerów wyższego szczebla chcących poszerzyć wiedzę i umiejętności zarządcze,
  • menedżerów niższego szczebla zajmujących się różnymi obszarami organizacji,
  • pracowników planujących awans na stanowisko menedżerskie,
  • przedsiębiorców rozwijających swój biznes,
  • osób chcących rozwijać umiejętności menedżerskie.
  • Analiza strategiczna
  • Planowanie strategiczne
  • Zarządzanie w kryzysie i restrukturyzacja
  • Kierowanie ludźmi
  • Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje
  • Marketing
  • Finansowe problemy zarządzania przedsiębiorstwem
  • Wdrażanie strategii
  • Zajęcia o charakterze warsztatowym
  • Praca w małych grupach
  • Analiza przypadków
  • Interaktywne wykłady

Sekretarz studiów:

mgr Beata Chełstowska

+48 22 564 85 00, +48 501 710 900

bczapl@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Zasady analizy strategicznej i marketingowej
  • Planowanie strategiczne i zarządzanie międzynarodowe
  • Zarządzanie kryzysowe i restrukturyzacja
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Strategie marketingowe i innowacyjne
  • Problemy finansowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Techniki negocjacyjne i rozwiązywanie konfliktów
  • Metody wdrażania strategii i zarządzania projektami

Umiejętności:

  • Analiza i ocena strategii organizacji
  • Budowanie planów strategicznych i finansowych
  • Prowadzenie skutecznych negocjacji
  • Planowanie i organizowanie projektów
  • Zarządzanie czasem i efektywna autoprezentacja
  • Wdrażanie strategii biznesowych
  • Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
  • Podejmowanie decyzji w warunkach kryzysowych

Kompetencje społeczne:

  • Świadomość etyczna w zarządzaniu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Odpowiedzialność za podejmowane decyzje
  • Elastyczność i umiejętność adaptacji
  • Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym
  • Budowanie relacji i networking
  • Otwartość na innowacje i zmiany
  • Rozwój osobisty i zawodowy

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).