Wybrany termin:
Termin:
23 lis 2024 - 2 lip 2025
Miejsce:
Kraków
Cena:
5300,00 zł

Lean Management oraz Lean Office

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

23 lis 2024 - 2 lip 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

225 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów prof. dr hab. Marek Bugdol

Cena (brutto):

5300,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe Lean Management oraz Lean Office mają na celu doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz umiejętności w zakresie zarządzania zgodnie z koncepcją Lean Management. Absolwent będzie wyposażony w niezbędną wiedzę i umiejętności predestynujące go do pełnienia ról menedżera Lean, lidera zespołów usprawniających oraz facylitatora Lean w organizacjach (usługowych oraz produkcyjnych – w zależności od wybranej specjalności).

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są kierowane do osób pełniących lub przygotowujących się do pełnienia ról menedżerskich, liderów zespołów usprawniających oraz facylitatorów Lean w organizacjach usługowych oraz produkcyjnych.

  • Zarządzanie ludźmi w koncepcjach projakościowych
  • Wprowadzenie do Lean Management
  • Kształtowanie kultury Lean
  • Zarządzanie zmianą i motywowanie pracowników do zmian
  • Kaizen
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów - Problem Solving NOWOŚĆ
  • Zarządzanie procesami
  • Gra symulacyjna Lean factory
  • Design Thinking NOWOŚĆ
  • Mapowanie strumienia wartości i mierniki procesów w biurze
  • Metody i narzędzia Lean Management w biurze i usługach
  • Six Sigma w biurze i usługach NOWOŚĆ
  • Automatyzacja procesów biurowych
  • Mapowanie strumienia wartości i mierniki procesów w firmach produkcyjnych
  • Metody i narzędzia Lean Management w produkcji
  • Six Sigma w produkcji NOWOŚĆ
  • Przezbrajanie i dostępność maszyn
  • Seminarium
  • Wykłady
  • Warsztaty praktyczne
  • Studia przypadków
  • Praca zespołowa
  • Projekty praktyczne

Dane do kontaktu

  • Adres: ul. prof. St. Łojasiewicza 4, 30-348 Kraków
  • Telefon: 12 664 56 82
  • E-mail: danuta.szafarska@uj.edu.pl
  • WWW: www.econ.uj.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Kwalifikacje zostaną potwierdzone formalnie świadectwem ukończenia studiów podyplomowych wydanym przez Uniwersytet Jagielloński.

Wiedza:

  • Rozumie i definiuje pojęcia związane z koncepcją lean management.
  • Zna instrumenty (zasady, metody, techniki, narzędzia) stosowane w organizacjach zarządzanych zgodnie z koncepcją lean management.
  • Zna istotę zarządzania procesowego i wie, jak opisywać procesy zachodzące w organizacji oraz jak je mierzyć.
  • Rozumie miejsce koncepcji lean management w zarządzaniu jakością.
  • Zna techniki i metody zarządzania projektami.
  • Rozumie zasady motywowania pracowników do zmian.
  • Zna sposoby analizy sytuacji finansowej organizacji zarządzanej zgodnie z koncepcją lean management.
  • Zna narzędzia informatyczne wykorzystywane w jednostkach zarządzanych zgodnie z koncepcją lean management.
  • Rozumie zasady zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach lean.
  • Zna nowoczesne metody zarządzania danymi i bezpieczeństwem informacji.

Umiejętności:

  • Potrafi przedstawić wyniki badań w postaci pracy projektowej zawierającej opis i uzasadnienie celu pracy, przyjętą metodologię, wyniki oraz ich znaczenie na tle innych badań.
  • Potrafi planować, wdrażać, monitorować, ewaluować i oceniać programy restrukturyzacji jednostek opieki zdrowotnej.
  • Umie proponować rozwiązania konkretnych problemów oraz przeprowadzać procedury podejmowania decyzji.
  • Potrafi pracować w grupie nad strategią wybranego problemu dotyczącego zdrowia publicznego.
  • Umie wykorzystać narzędzia i metody analizy strategicznej oraz napisać plan strategiczny.
  • Potrafi analizować i oceniać sytuację finansową jednostki opieki zdrowotnej oraz sporządzać biznes plan.
  • Umie wykorzystywać narzędzia informatyczne w jednostkach ochrony zdrowia.
  • Potrafi wdrażać struktury bezpieczeństwa danych osobowych w jednostkach ochrony zdrowia.
  • Umie planować, wdrażać i monitorować proces zmiany w jednostkach opieki zdrowotnej.
  • Potrafi stosować techniki skutecznego negocjowania i budować pozytywne relacje międzyludzkie.

Kompetencje społeczne:

  • Jest gotów do współpracy w zespole interdyscyplinarnym oraz z podmiotami zewnętrznymi, zgodnie z zasadami etyki zawodowej i uregulowaniami prawnymi.
  • Jest gotów do świadomego pełnienia ról społecznych w jednostce opieki zdrowotnej.
  • Jest gotów do samodzielnego zdobywania wiedzy i poszerzania swoich umiejętności.
  • Przestrzega zasad etycznych obowiązujących w organizacji i pracy innych ludzi.
  • Jest gotów do rozwiązywania problemów organizacyjnych, w tym rozwiązywania konfliktów i kształtowania pozytywnych relacji.
  • Jest świadomy roli, jaką pełni w sektorze ochrony zdrowia na rzecz społeczeństwa i społeczności lokalnej.
  • Przyjmuje odpowiedzialność za podejmowane decyzje zawodowe, w tym w kategoriach bezpieczeństwa własnego i innych osób.
  • Nawiązuje i utrzymuje pełen szacunku kontakt z pacjentem/klientem.
  • Okazuje zrozumienie dla różnic światopoglądowych i kulturowych.
  • Jest gotów do ciągłego doskonalenia siebie i zespołu.