7000,00 zł
1 paź 2024 - 27 cze 2025
Warszawa
Termin niedostępny

Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 27 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

181 godz.

Dodatkowe informacje
KIEROWNIK STUDIÓW dr Stanisław Konarski
Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie mają na celu kształcenie kompetencji społeczno-psychologicznych niezbędnych dla sukcesu zawodowego menedżerów wszystkich szczebli zarządzania oraz osób pracujących w firmie bezpośrednio z klientami.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie adresowane są do wszystkich osób pragnących wydatnie rozwinąć samoświadomość oraz wzmocnić potencjał kompetencji psychologicznych i społecznych, w szczególności do:

  • kierowników na dowolnym szczeblu zarządzania,
  • pracowników współpracujących bezpośrednio z klientem,
  • liderów lub menedżerów różnorodnych grup i zespołów zadaniowych, projektowych.
  • Wykład wprowadzający
  • Trening interpersonalny
  • Trening asertywności
  • Warsztat kreatywności
  • Negocjacje
  • Efektywne funkcjonowanie w warunkach stresu
  • Prezentacja profesjonalna
  • Etyka biznesu
  • Zarządzanie czasem
  • Budowanie zespołu i zarządzanie nim
  • Podstawy psychologii reklamy
  • Coaching
  • Kultura organizacji
  • Zagadnienia metodologiczne i warsztatowe przygotowywania prac dyplomowych
  • Metodyka Design Thinking
  • Metodyka Lean startup
  • Rozwiązywanie konfliktów/ADR
  • Atakowanie problemów
  • Employer Branding w procesie pozyskiwania kandydatów

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnych wykładów, treningów, warsztatów i studiów przypadków, co umożliwia praktyczne stosowanie nabywanej wiedzy. Program wspiera praktyczne umiejętności i rozwój osobisty uczestników.

Sekretarz studiów: mgr Renata Konopka

  • Tel.: +48 697 621 351
  • E-mail: RKONOPK@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie procesów grupowych i zarządzania zespołem.
  • Wiedza na temat psychologii negocjacji i asertywności.
  • Poznanie zasad etyki biznesu i kultury organizacyjnej.

Umiejętności:

  • Umiejętność skutecznego negocjowania i rozwiązywania konfliktów.
  • Umiejętność prezentacji profesjonalnych i zarządzania czasem.
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych i coachingu.

Kompetencje społeczne:

  • Zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania stresem i budowania zespołu.
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie employer branding i funkcjonowania w warunkach stresowych.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
23 cze 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN