4200,00 zł
4 paź 2025 - 30 wrz 2026
Gdańsk
Termin niedostępny

Analiza procesów biznesowych w projektach IT

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 wrz 2026

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

170 godz.

Dodatkowe informacje
Prowadzący:
Kierownik studiów podyplomowych: prof. dr hab. Ewa Grzegorzewska-Mischka
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe mają na celu dostarczenie podstaw wiedzy oraz praktycznych umiejętności niezbędnych w pracy analityka biznesowego, który działa na styku IT i biznesu. Program oferuje solidne podstawy w zakresie analizy procesów biznesowych oraz umiejętności twardych i miękkich potrzebnych w tej roli.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są kierowane do osób zainteresowanych pracą na stanowisku analityka biznesowego, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie analizy procesów biznesowych oraz współpracy z zespołami IT i biznesowymi.

  • Rola analityka w zespole biznesowym
  • Sposoby pozyskiwania wymagań
  • Negocjacje z klientem
  • Modelowanie procesów biznesowych – notacja BPMN
  • Notacja UML w praktyce
  • Specyfikowanie wymagań
  • Narzędzia do specyfikowania wymagań
  • Analiza i wizualizacja danych
  • Analityk w różnych metodykach zarządzania projektami

Studia są realizowane w trybie hybrydowym, z zajęciami odbywającymi się w sali oraz wyjątkowo w trybie zdalnym. Zajęcia odbywają się przeciętnie co 2 tygodnie, w piątki wieczorem i soboty.

Sekretariat: mgr Aleksandra Todorowicz,

e-mail: Aleksandra.Todorowicz@zie.pg.gda.pl,

tel. +48 58 347 24 46

Organizator: Wydział Zarządzani i Ekonomii

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość roli analityka w zespole biznesowym.
  • Wiedza na temat sposobów pozyskiwania wymagań i negocjacji z klientem.
  • Zrozumienie notacji BPMN i UML oraz narzędzi do specyfikowania wymagań.
  • Wiedza na temat analizy i wizualizacji danych.

Umiejętności:

  • Modelowanie procesów biznesowych.
  • Specyfikowanie wymagań i wykorzystanie narzędzi do specyfikacji.
  • Analiza i wizualizacja danych.
  • Praca z różnymi metodykami zarządzania projektami.

Kompetencje społeczne:

  • Efektywna komunikacja i negocjacje z klientem.
  • Współpraca z zespołami IT oraz biznesowymi.
  • Umiejętność przekładania wymagań biznesowych na techniczne specyfikacje.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
6 lis 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).