6200,00 zł
9 lis 2024 - 1 sie 2025
Wrocław
Termin niedostępny

Kierownik zespołu - team leader

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

9 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Wrocław

Czas trwania:

162 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe „Kierownik zespołu - team leader” są realizowane we współpracy z Kyndryl (dawniej IBM GSDC). Ich celem jest zdobycie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności menedżerskich niezbędnych dla kierowników zespołów na różnych szczeblach zarządzania we współczesnych organizacjach biznesowych. Program adresowany jest do team leaderów, kierowników działów, sekcji, projektów oraz osób zamierzających rozwijać swoją karierę w tym kierunku.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Program jest adresowany do osób pełniących funkcje kierownicze i koordynacyjne w przedsiębiorstwach (kierownik zespołu, team leader, kierownik projektu, kierownik zmiany, koordynator) oraz osób zamierzających rozwijać karierę w tym kierunku. Wiedza i umiejętności są także przydatne dla właścicieli małych firm bez wykształcenia w zakresie zarządzania.

  • Budowanie zespołu
  • Przywództwo i style kierowania
  • Konflikty w zespole
  • Komunikacja w zespole
  • Motywowanie pracowników
  • Negocjacje
  • Kierowanie zespołem wirtualnym
  • Zastosowanie facylitacji w pracy zespołu
  • Zarządzanie dokonaniami pracowników
  • Prawo pracy
  • Podejmowanie decyzji i gospodarowanie czasem
  • Inteligencja emocjonalna i radzenie sobie ze stresem
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Przywództwo strategiczne
  • Podstawy zarządzania projektami
  • Zarządzanie wiedzą i benchmarking
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
  • Język przywództwa
  • Gra kierownicza
  • Sesja coachingowa
  • Egzamin końcowy
  • Zajęcia stacjonarne na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
  • Zajęcia online za pomocą platformy Teams
  • Metody warsztatowe
  • Sesje coachingowe
  • Test Gallupa

Dane do kontaktu:

  • Koordynator: Alina Sofińska
  • Telefon: 71 36 80 949
  • E-mail: alina.sofinska@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

Wiedza:

  • Zrozumienie zasad budowania i zarządzania zespołem.
  • Wiedza o stylach przywództwa i ich zastosowaniu.
  • Znajomość technik motywowania i negocjacji.
  • Wiedza o zarządzaniu zespołem wirtualnym i facylitacji.
  • Wiedza na temat prawa pracy, inteligencji emocjonalnej, zarządzania różnorodnością i przeciwdziałania mobbingowi.

Umiejętności:

  • Umiejętność budowania i zarządzania efektywnymi zespołami.
  • Kompetencje w zakresie komunikacji i rozwiązywania konfliktów.
  • Umiejętność motywowania pracowników oraz negocjowania.
  • Zdolności związane z zarządzaniem projektami i czasem.
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i efektywnej autoprezentacji.

Kompetencje społeczne:

  • Rozwijanie umiejętności przywódczych i strategicznych.
  • Kompetencje w zakresie zarządzania różnorodnością i przeciwdziałania dyskryminacji.
  • Zdolność do efektywnej komunikacji i budowania relacji w zespole.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training