89,00 zł
Do ustalenia
Online

Todoist - Skuteczne planowanie i realizacja zadań

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

2 godz.

Cena:
netto:

89,00 zł
72,36 zł

Ten kurs ma na celu nauczenie efektywnego zarządzania zadaniami i czasu przy użyciu aplikacji Todoist. Uczestnicy poznają techniki optymalizacji organizacji dnia, planowania zadań, ustalania priorytetów oraz efektywnego podziału większych zadań na mniejsze kroki. Kurs pomoże w poprawie produktywności zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym poprzez naukę zarządzania zadaniami, korzystania z powiadomień opartych na lokalizacji, synchronizacji z kalendarzem Google oraz efektywnego grupowania zadań.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą zwiększyć swoją produktywność poprzez skuteczne zarządzanie zadaniami i czasem, w tym dla osób zajmujących się pracą zdalną, przedsiębiorców, freelancerów oraz wszystkich, którzy poszukują lepszych narzędzi do organizacji swojej pracy i życia osobistego.

  • Wprowadzenie
  • Główne elementy systemu Todoist
  • Projekty
  • Usprawniamy pracę z Todoist
  • Dodatkowe funkcje warte poznania
  • Wykłady wideo
  • Testy i ćwiczenia praktyczne
  • Przykłady użycia narzędzia w różnych kontekstach

Kurs na platformie zewnętrznego partnera. Standardowa cena może ulec zmianie (promocje, rabaty).

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia kursu

Wiedza:

  • Znajomość głównych funkcji i narzędzi dostępnych w Todoist.
  • Wiedza na temat technik efektywnego planowania i organizacji zadań.
  • Umiejętność rozpoznawania priorytetów zadań i projektów.
  • Zrozumienie metod synchronizacji Todoist z innymi aplikacjami, takimi jak kalendarz Google.
  • Znajomość sposobów tworzenia i zarządzania projektami oraz podzadaniami.

Umiejętności:

  • Efektywne organizowanie dnia pracy i życia osobistego przy użyciu Todoist.
  • Tworzenie i zarządzanie projektami oraz zadaniami w aplikacji Todoist.
  • Ustawianie przypomnień i powiadomień w zależności od lokalizacji.
  • Grupa zadań według priorytetów i etykiet w celu zwiększenia produktywności.
  • Synchronizacja Todoist z innymi narzędziami, takimi jak kalendarz Google, oraz dodawanie zadań z wiadomości mailowych.

Kompetencje społeczne:

  • Lepsza organizacja czasu pracy i zwiększenie efektywności osobistej.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i koordynacji z zespołem przy użyciu aplikacji Todoist.
  • Umiejętność radzenia sobie z dużą liczbą zadań i projektów poprzez zastosowanie systemu priorytetów i etykiet.
  • Rozwijanie samodyscypliny w planowaniu i realizacji zadań.
  • Poprawa umiejętności zarządzania czasem oraz zminimalizowanie chaosu w codziennym życiu.

Pozostałe korzyści:

  • Nielimitowany dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Możliwość korzystania z aplikacji Todoist z pełnym zrozumieniem jej funkcji

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training