Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
0,00 zł

Szkoła Etykiety

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

Do ustalenia

Miejsce:

Online

Prowadzący:

Ryszard Winiarski, wieloletni trener biznesu i wykładowca, były dyplomata

Cena:

0,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Kurs daje możliwość zapoznania się z podstawowymi zasadami etykiety, czyli zasadami dobrego wychowania, co w dzisiejszym świecie często interpretowane jest jako zbędne skrępowanie stosunków międzyludzkich. Kurs rozwiewa wątpliwości w tym zakresie, przekazywana wiedza ma w każdym module kontekst praktyczny, wskazujący jak należy się zachowywać, aby być postrzeganym w otoczeniu jako osoba uprzejma, kulturalna, z którą warto utrzymywać stały kontakt. To z kolei przekłada się wprost na nasz sukces zawodowy. Przekazywane podczas kursu zasady etykiety będą podawane jako narzędzie do osiągania harmonijnych i przyjaznych relacji w kontaktach międzyludzkich. Wiedza, jaka będzie przekazywana podczas kursu jest oparta na obowiązującym w świecie dyplomacji Protokole Dyplomatycznym.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs kierowany jest dla studentów studiów magisterskich. Jest uzupełnieniem wiedzy przekazywanej w toku studiów zgodnie z przyjętymi na poszczególnych kierunkach sylabusami. Kurs jest otwarty dla wszystkich chętnych, nie ma bowiem granicy, dla kogo adresowane są zasady dobrego wychowania. Warunkiem technicznym korzystania z kursu jest posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego typu laptop, tablet lub smartfon z dostępem do sieci Internet oraz adresu e-mailowego działającego na dowolnym serwerze.

MODUŁ 1. Etykieta i protokół dyplomatyczny

Omówione będą charakterystyki Protokołu Dyplomatycznego oraz Etykiety – wzajemne relacje między tymi pojęciami. Przedstawione będą definicje i zasady dobrego wychowania.

MODUŁ 2. Przyjęcie na stojąco i przyjęcie na siedząco

Słuchacze poznają rodzaje spotkań towarzyskich oraz zasady ich organizacji. Będą szczegółowo omówione zasady zachowania obowiązujące podczas oficjalnych spotkań towarzyskich, w tym m.in. wygłaszanie toastów.

MODUŁ 3. Etykieta w korespondencji (papierowej i elektronicznej)

Kurs dostarczy praktycznych wskazówek dotyczących sporządzania oficjalnej korespondencji, z uwzględnieniem prawidłowego układu listu, używania odpowiednich w korespondencji zwrotów i tytułów. Omówione będą zasady regulujące prawidłowe sporządzanie korespondencji elektronicznej.

MODUŁ 4. Etykieta w miejscu pracy

W tym module będą przedstawione zasady doboru ubiorów oraz elementy służbowego wizerunku. Omówione będą zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej, tak aby komunikatywność przekazu była połączona z kształtowaniem pozytywnego wizerunku miejsca pracy – rozmowa bezpośrednia i telefoniczna.

MODUŁ 5. Etykieta w biznesie

Ten moduł będzie poświęcony relacjom z partnerami w biznesie. Słuchacze dowiedzą się w jaki sposób organizuje się spotkania biznesowe z bardzo ważnymi osobami (VIP). Jakie elementy mają decydujący wpływ na osiąganie wiarygodności w oczach nowo poznanego partnera biznesowego.

MODUŁ 6. Etykieta w środowisku międzynarodowym

Czy etykieta ma wymiar międzynarodowy? Czy etykieta ma inną postać w innych krajach? Czy zachowania przyjęte w danej społeczności są wszędzie takie same? Na te pytania słuchacze znajdą odpowiedź w tej części kursu.

  • Wykłady online
  • Quizy i testy sprawdzające wiedzę
  • Praktyczne ćwiczenia i case studies
  • Forum dyskusyjne do kontaktu z prowadzącym

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa

Uczestnik otrzymuje:

Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu. Próg zaliczeniowy kursu wynosi 60%.

Wiedza:

  • Znajomość definicji i historii protokołu dyplomatycznego
  • Zrozumienie organizacji protokołu dyplomatycznego w Polsce
  • Wiedza na temat rodzajów spotkań towarzyskich i zasad etykiety
  • Znajomość zasad przygotowania i wręczania biletów wizytowych
  • Wiedza o najważniejszych zasadach komunikacji z klientem

Umiejętności:

  • Przygotowanie planu rozsadzenia gości na oficjalnym spotkaniu
  • Pisanie oficjalnych pism i wiadomości e-mail zgodnie z zasadami etykiety
  • Zachowanie się zgodnie z zasadami etykiety podczas uroczystych obiadów
  • Planowanie stroju do pracy i na delegacje zagraniczne
  • Przygotowanie ramowego planu wizyty delegacji

Kompetencje społeczne:

  • Motywacja do przestrzegania zasad etykiety w różnych sytuacjach
  • Rozumienie znaczenia respektowania zasad obowiązujących w innych kulturach
  • Umiejętność budowania pozytywnego wizerunku w środowisku zawodowym
  • Zdolność do profesjonalnej komunikacji w miejscu pracy
  • Zachowanie zasad etykiety podczas goszczenia delegacji zagranicznej