Darmowe
Do ustalenia
Online

Podstawy języka Javascript - języka przeglądarek internetowych

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Cena:

Darmowe

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest zaprojektowany dla początkujących programistów, którzy chcą nauczyć się podstaw języka JavaScript. Uczestnicy kursu zapoznają się z podstawowymi koncepcjami JavaScript, takimi jak zmienne, operatory, instrukcje warunkowe, pętle, funkcje, obiekty, oraz jak łączyć JavaScript z HTML i CSS, aby tworzyć dynamiczne i interaktywne strony internetowe. Kurs składa się z praktycznych ćwiczeń i projektów, które pozwolą uczestnikom na wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą mieć solidne podstawy do dalszej nauki i tworzenia bardziej zaawansowanych aplikacji internetowych.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs jest skierowany do uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych, a także do początkujących programistów, którzy chcą nauczyć się podstaw języka JavaScript.

  1. Struktura języka JavaScript. Pojęcie zmiennej w programowaniu
  2. Tablice w języku JavaScript
  3. Pojęcie obiektu w JavaScript
  4. Język znaczników HTML. Struktury warunkowe w JavaScript
  5. Struktury cykliczne oraz pojęcie funkcji w JavaScript
  6. Pojęcie DOM w JavaScript
  7. Programowanie imperatywne w JavaScript
  8. Tworzenie gier w JavaScript
  • Kurs e-learningowy z interaktywnymi materiałami dydaktycznymi
  • Praktyczne ćwiczenia i projekty
  • Testy wiedzy sprawdzające teorię
  • Samodzielne zadania programistyczne

Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.

Organizator: Uniwersytet Gdański

Uczestnik otrzymuje:

Zaświadczenie o ukończeniu kursu (po pozytywnym zaliczeniu testów wiedzy na poziomie minimum 50%)

Wiedza:

  • Znajomość podstawowych składni języka JavaScript
  • Rozumienie pojęcia zmiennych, tablic i obiektów
  • Wiedza o interakcji JavaScript z HTML i CSS
  • Znajomość podstawowych struktur programistycznych, takich jak pętle i warunki
  • Znajomość funkcji setTimeout i setInterval

Umiejętności:

  • Tworzenie zmiennych i manipulowanie danymi w JavaScript
  • Tworzenie i modyfikowanie tablic
  • Projektowanie obiektów i ich właściwości
  • Tworzenie interaktywnych elementów na stronach internetowych
  • Tworzenie prostych gier w JavaScript

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do samodzielnej pracy nad projektami programistycznymi
  • Umiejętność rozwiązywania problemów programistycznych
  • Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych projektach
  • Umiejętność pracy w zespole nad projektami informatycznymi
  • Zdolność do samodzielnego zdobywania wiedzy i rozwoju umiejętności programistycznych

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training