Kurs "Kluczowe kompetencje w biznesie" koncentruje się na rozwijaniu tzw. „miękkich” kompetencji niezbędnych w biznesie, takich jak komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, praca zespołowa i rozwiązywanie konfliktów. Celem kursu jest wyposażenie uczestników w umiejętności efektywnego komunikowania się, budowania pozytywnego wizerunku, tworzenia dobrze funkcjonujących zespołów oraz skutecznego zarządzania konfliktami. Kurs ma na celu zwiększenie efektywności osobistej i zawodowej poprzez rozwijanie kluczowych umiejętności interpersonalnych.
Moduł 1. Komunikacja interpersonalna
Moduł 2. Autoprezentacja
Moduł 3. Praca w zespole
Moduł 4. Konflikty
Kurs bezpłatny, dostępny na platformie navoica.pl. Konieczna rejestracja w serwisie.
Organizator: Zachodniopomorska Szkoła Biznesu - Akademia Nauk Stosowanych
Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest zaliczenie testu końcowego i zdobycie minimum 51% przewidzianych punktów za prawidłowe odpowiedzi.